10 przykazań skutecznej marki

1 ocena

Wydawca:

XAUDIO

Format:

mp3

RODZAJ DOSTĘPU

34,90

Format: mp3

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 34,90 zł  


34,90

w tym VAT

„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze.


Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu.


Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym językiem.


Stawia przy tym na wartości, autentyczność i dobre relacje.


W książce obok teorii pojawiają się wybrane case study właścicieli marek, a także znajduje się mnóstwo rozwojowych ćwiczeń.


Książka to konkretna pigułka wiedzy o współczesnej marce i rozwoju.


Autorką książki jest Judyta Kowalczyk, ekspertka w dziedzinie Psychologii Brandingu i Reklamy. Empiryczka z holistycznym podejściem do marek oraz biznesów, a także pasjonatka rozwoju osobistego, psychologii analitycznej i filozofii.


Rok wydania2023
KategoriaInne
WydawcaXAUDIO
ISBN-13978-83-8341-082-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje