INNE EBOOKI AUTORA
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze.
Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu.
Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym językiem.
Stawia przy tym na wartości, autentyczność i dobre relacje.
W książce obok teorii pojawiają się wybrane case study właścicieli marek, a także znajduje się mnóstwo rozwojowych ćwiczeń.
Książka to konkretna pigułka wiedzy o współczesnej marce i rozwoju.
Autorką książki jest Judyta Kowalczyk, ekspertka w dziedzinie Psychologii Brandingu i Reklamy. Empiryczka z holistycznym podejściem do marek oraz biznesów, a także pasjonatka rozwoju osobistego, psychologii analitycznej i filozofii.
Rok wydania | 2023 |
---|---|
Kategoria | Inne |
Wydawca | XAUDIO |
ISBN-13 | 978-83-8341-082-1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje