INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
ibuk
Konkluzją wynikająca z omówionych przez Autora lekcji teatralnych jest zachęta do zmodyfikowania dyskursu edukacyjnego, uruchamianego w procesie uczenia i poznawania teatru. Książka, promując postawy twórcze, proponuje otwarcie sceny szkolnej na uczniowskie narracje. Przygotowuje nauczyciela do tworzenia przedstawień z pomocą zbiorowej refleksji, uruchamianej z uczniami na scenie. W aneksie zostały zaprezentowane scenariusze napisane z dziećmi i młodzieżą podczas powstawania spektakli w szkole podstawowej oraz w liceum.
Rok wydania | 2009 |
---|---|
Liczba stron | 100 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Uniwersytet Pedagogiczny Kraków |
ISBN-13 | 978-83-7271-556-2 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wstęp | 5 |
Rozdział I | 10 |
Wychowawcze i poznawcze funkcje szkolnego teatru | 10 |
Rozdział II | 22 |
Nowoczesne zadania szkolnego teatru | 22 |
Rozdział III | 36 |
Próby, próby, próby – podstawowa forma szkolnych działań teatralnych | 36 |
Rozdział IV | 49 |
Szkolny teatrzyk – „mały szpital popsutej rzeczywistości” | 49 |
Rozdział V | 57 |
Analiza sprawności osiąganych w ramach procesu twórczego | 57 |
Rozdział VI | 62 |
Teatr w liceum – spektakl jako „gra o siebie” | 62 |
Zakończenie | 79 |
Aneks | 82 |