Corporate identity

-33%

Corporate identity

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

10,72  16,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 16,00 zł (-33%)

Najniższa cena z 30 dni: 10,72 zł  


10,72

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka jest poświęcona tożsamości organizacyjnej. W pierwszej części zaprezentowano problem tożsamości organizacyjnej widziany z różnych perspektyw przedsiębiorstwa wraz z uwzględnieniem roli marketingu wewnętrznego i zarządzania zasobami ludzkimi w zarządzaniu tożsamością. W części drugiej przedstawiono opis i wyniki badań oraz analizy statystyczne (ze szczególnym naciskiem na analizę czynnikową) wraz z podsumowaniem otrzymanych wyników.


Rok wydania2010
Liczba stron76
KategoriaKomunikacja społeczna
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
ISBN-13978-83-7143-914-8
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  CONTENTS
  1. INTRODUCTION    5
  2. A NOTION OF CORPORATE IDENTITY    9
    2.1. A definition of corporate identity    9
    2.2. Corporate identity and organizational culture and image     13
    2.3. Corporate identity structure    16
  3. CORPORATE IDENTITY MANAGEMENT    21
    3.1 Place of identity in company’s management    21
    3.2. Designing, implementation and management of corporate identity    22
  4. INTERNAL MARKETING 31
    4.1. Notion, assumptions and tasks of internal marketing    31
    4.2. Methods, tools and techniques of internal marketing    34
  5. HUMAN RESOURCES MANAGEMENT 39
    5.1. Notion of human resources management    39
    5.2. Methods and tools of human resources management    41
  6. IDENTIFICATION OF RESEARCH SUBJECT    46
    6.1. Research problem and questions    46
    6.2. Selection of a research group, methods and tools    47
  7. SURVEY OF CURRENT STATE OF INTERNAL IDENTITY MANAGEMENT    54
    7.1. Basic statistics    54
    7.2. Factor analysis    61
    7.3. Summary    65
  ATTACHMENTS    67
  BIBLIOGRAPHY    70
  INDEX OF FIGURES    75
  INDEX OF TABLES    76
RozwińZwiń