Dziennikarz, mediaworker, influencer

O kontekstach dziennikarskiej profesji

1 ocena

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

36,75  49,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

36,7549,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W dyskursie naukowym pytanie o profesjonalizm zawsze będzie pytaniem podstawowym. Dlatego doceniam przedstawione w tomie tak różne perspektywy teoretyczne i metodologiczne, które prezentują Autorzy, oraz różne obszary tematyczne, do których się odnoszą. Pozwalają ująć problem granic współczesnego dziennikarstwa w obszernej jego różnorodności, wielowątkowości, ale także niejednoznaczności. Proponują również rozwiązania systemowe, które – choć niełatwe – nawet jeśli nie przybliżają nas do wyczerpującej odpowiedzi, dziennikarz, mediaworker czy influencer projektują pytania o kolejne konfiguracje społeczeństw i ich mediów.
Dr hab. Leszek Pułka, prof. UWr
Uniwersytet Wrocławski


Liczba stron178
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-21009-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie     7
  Część I 11
  MEDIA, SPOŁECZEŃSTWO, DZIENNIKARSTWO – PORZĄDKI I PARADYGMATY 11
  Jerzy Olek Wyimki z myśli o sztuce mediów     13
  Dominik Lewiński Porządek mediów a porządek społeczny     21
  Monika WorsowiczDziennikarz, mediaworker, pracownik redakcji – od modelu do paradygmatu    31
  Tomasz Wołodźko Intencja jako differentiaspecifica dziennikarza wobec blogera, influencera i mediaworkera (na przykładzie komunikowania medialnego w polskim kolarstwie)     51
  Część II 65
  PROFESJA I PRAKTYKA 65
  Elżbieta Czarny-Drożdżejko Sprostowanie prasowe w prasie internetowej     67
  Krzysztof Gołata Dziennikarstwo ekonomiczne w dobie internetu     79
  Karolina BłońskaDziennikarz-bloger czy bloger-dziennikarz?     91
  Krzysztof StępniakDziennikarski blog religijny jako nowy gatunek dziennikarstwa internetowego     99
  Część III 113
  DYSKURS, WIZERUNEK, KOMUNIKACJA 113
  Karina Stasiuk-Krajewska Blogi medyczne – uwarunkowania dyskursywne     115
  Arkadiusz Kołt Polaryzacja dyskursu medialnego na przykładzie sprawy Igora Stachowiaka     131
  Paulina Kaleta Interaktywność nowych mediów – pułapki i ograniczenia. Analiza komunikacji polskich uczelni wyższych w social mediach     143
  Igor BorkowskiDziennikarstwo jako profesja w kontekście tekstów wizerunkowych polskich uczelni wyższych     153
  Izabela M. Bogdanowicz Dziennikarstwo współczesne według studentów dziennikarstwa oraz osób zakwalifikowanych na studia dziennikarskie     169
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia