Szanowni Klienci,

Rozwijamy się dla Was :) 16 i 17-tego stycznia w godzinach 22:00 do 8:00 rano przeprowadzimy niezbędne prace techniczne. Mogą wystąpić opóźnienia w dostępie do zakupionych ebooków.

Przepraszamy za niedogodności.


Ćwierkający Donald Trump. Czym jest Twitter dla użytkowników,dziennikarzy i prezydenta USA? Od analizy dyskursu po badania okulograficzne

Ćwierkający Donald Trump. Czym jest Twitter dla użytkowników,dziennikarzy i prezydenta USA? Od analizy dyskursu po badania okulograficzne

1 opinia

Praca zbiorowa

Wydawca:

Adam Marszałek

Format:

epub, mobi

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

26,38

Format: epub, mobi

26,38

cena zawiera podatek VAT

Treść monografii Ćwierkający Donald Trump. Czym jest Twitter dla użytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA? zawiera więcej, niż zapowiada jej tytuł. Oprócz dogłębnej i wieloaspektowej analizy tweetów prezydenta Stanów Zjednoczonych i jego działań komunikacyjnych w sferze publicznej, znajdujemy w niej niezwykle interesujące badania sposobu korzystania z mediów społecznościowych przez różne grupy użytkowników. Oba problemy należą do najważniejszych we współczesnych mediach: pierwszy ze względu na rangę osoby, drugi – zasięg społeczny zjawiska. Osobną wartością książki jest metodologia, łącząca rzetelność i nowoczesność badania. Ściśle wiąże się to ze składem zespołu realizującego projekt, w którym znalazły się zarówno osoby o uznanym dorobku i do-świadczeniu, jak i młode, stawiające pierwsze kroki w świecie nauki.


Fragment recenzji wydawniczej


prof. dr hab. Radosław Pawelec
Uniwersytet Warszawski


Liczba stron246
WydawcaAdam Marszałek
ISBN-13978-83-66220-70-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera
WPROWADZENIE I METODOLOGIA
Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera
NOTA METODOLOGICZNA
CZĘŚĆ 1
Kacper Galan, Katarzyna Piórecka
ANALIZA ZAWARTOŚCI PROFILU DONALDA TRUMPA
NA TWITTERZE
Zawartość wpisów
Tematyka wpisów
Bohaterowie
Idiolekt Donalda Trumpa

  


CZĘŚĆ 2
Maria Kowalczyk, Anita Kwiatkowska, Maria Rajchert
TWEETY DONALDA TRUMPA W POLSKIM DYSKURSIE PRASOWYM
Tematyka badanych artykułów
Aktorzy badanych artykułów
Określenia nacechowane emocjonalnie
Metafory
Wizerunek Donalda Trumpa i jego otoczenia konstruowany
w metaforach
Metaforyczny wizerunek Donalda Trumpa w wybranych tytułach
prasowych
Porównania
Twitter Donalda Trumpa w badanych artykułach

  


CZĘŚĆ 3
Artur Białek, Marlena Sztyber
SPOSOBY KORZYSTANIA Z MEDIÓW
SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Weryfikacja źródeł informacji
Podsumowanie

  


CZĘŚĆ 4
UŻYTKOWNICY O TWITTERZE
Milena Kalinowska, Marlena Sztyber
ZOGNISKOWANE WYWIADY GRUPOWE (FGI)
Artur Białek, Tomasz Gackowski, Mateusz Patera,
Radosław Prachnio
BADANIE OKULOGRAFICZNE
PODSUMOWANIE
Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera
SUMMARY
BIBLIOGRAFIA
ANEKS
DONALD TRUMP A SPRAWA POLSKA – RAPORT Z BADANIA
METODĄ CATI
ANNEX – Summary

RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia