POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
"Theory and Practice of Second Language Acquisition", Volume 2, Issue 1 to drugi numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym gromadzi bowiem Autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.
Tegoroczny pierwszy numer koncentruje się na takich zmiennych socjolingwistycznych jak wiek i płeć uczących się języka obcego, komunikacji mailowej pomiędzy osobami niebędącymi rodzimymi użytkownikami języka angielskiego, a także na zjawisku przełączania kodów w ustnej komunikacji polskich imigrantów w Wielkiej Brytanii. Oprócz tego odnajdujemy w tomie prace na temat nowej konceptualizacji zdolności językowych oraz psycholingwistycznych procesów towarzyszących przyswajaniu języka portugalskiego jako trzeciego lub kolejnego. Tak jak poprzedni, obecny numer także kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 122 |
Kategoria | Nauka języków obcych |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Contents | |
Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) / | 5 |
Simone E. Pfenninger, David Singleton | |
The Age Factor in the Foreign Language Class: What Do Learners Think? / | 7 |
Jan Pikhart | |
On Non-Native Speaker E-mail Communication from a Genre Perspective / | 25 |
Jean-Marc Dewaele, Peter MacIntyre, Carmen Boudreau, Livia Dewaele | |
Do Girls Have All the Fun? Anxiety and Enjoyment in the Foreign Language Classroom / | 41 |
Teresa Maria Włosowicz | |
Multilingual Processing Phenomena in Learners of Portuguese as a Third or Additional Language / | 65 |
Katarzyna Ożańska-Ponikwia | |
Code-Switching Practices among Immigrant Polish L2 Users of English / | 87 |
Beata Grymska | |
New Conceptualizations of Language Aptitude—The Potential of Working Memory in Second Language Acquisition (SLA) / | 103 |