„Theory and Practice of Second Language Acquisition” 2016. Vol. 2 (1)

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 15,96 zł  


21,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

"Theory and Practice of Second Language Acquisition", Volume 2, Issue 1 to drugi numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym gromadzi bowiem Autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.


Tegoroczny pierwszy numer koncentruje się na takich zmiennych socjolingwistycznych jak wiek i płeć uczących się języka obcego, komunikacji mailowej pomiędzy osobami niebędącymi rodzimymi użytkownikami języka angielskiego, a także na zjawisku przełączania kodów w ustnej komunikacji polskich imigrantów w Wielkiej Brytanii. Oprócz tego odnajdujemy w tomie prace na temat nowej konceptualizacji zdolności językowych oraz psycholingwistycznych procesów towarzyszących przyswajaniu języka portugalskiego jako trzeciego lub kolejnego. Tak jak poprzedni, obecny numer także kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.


Rok wydania2016
Liczba stron122
KategoriaNauka języków obcych
WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Contents
  
  Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) /    5
  
  Simone E. Pfenninger, David Singleton
  The Age Factor in the Foreign Language Class: What Do Learners Think? /    7
  
  Jan Pikhart
  On Non-Native Speaker E-mail Communication from a Genre Perspective /    25
  
  Jean-Marc Dewaele, Peter MacIntyre, Carmen Boudreau, Livia Dewaele
  Do Girls Have All the Fun? Anxiety and Enjoyment in the Foreign Language Classroom /    41
  
  Teresa Maria Włosowicz
  Multilingual Processing Phenomena in Learners of Portuguese as a Third or Additional Language /    65
  
  Katarzyna Ożańska-Ponikwia
  Code-Switching Practices among Immigrant Polish L2 Users of English /    87
  
  Beata Grymska
  New Conceptualizations of Language Aptitude—The Potential of Working Memory in Second Language Acquisition (SLA) /    103
RozwińZwiń