Mit przedsiębiorczości

-20%

Mit przedsiębiorczości

Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

mp3

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

31,92  39,90

Format: mp3

31,9239,90

cena zawiera podatek VAT

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.
Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.
Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.


WydawcaMT Biznes
TłumaczenieTomasz Rzychoń
ISBN-13978-83-7746-930-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1 Przedmowa 00:11:   16
  2 Wprowadzenie 00:09:   12
  3 Cześć pierwsza. Mit przedsiębiorczości i małe firmy. Rozdział 1. Mit przedsiębiorczości 00:16:   45
  4 Rozdział 2. Przedsiębiorca, menedżer i specjalista techniczny 00:27:   55
  5 Rozdział 3. Faza zarodkowa: czas specjalisty technicznego 00:17:   35
  6 Rozdział 4. Faza rozkwitu: znajdowanie pomocników 00:14:   23
  7 Rozdział 5. Poza strefa komfortu 00:33:   28
  8 Rozdział 6. Dojrzałość: przedsiębiorcze spojrzenie 00:15:   52
  9 Cześć druga. Rewolucja przekręć-kluczyk: nowe spojrzenie na biznes. Rozdział 7. Rewolucja przekręć-kluczyk 00:22:   19
  10 Rozdział 8. Prototyp franczyzy 00:11:   18
  11 Rozdział 9. Pracuj nad swoja firmą, a nie w niej 00:34:   19
  12 Cześć trzecia. Budowanie malej firmy, która działa!. Rozdział 10. Proces rozwoju biznesu 00:32:   22
  13 Rozdział 11. Twój program rozwoju biznesu 00:03:   20
  14 Rozdział 12. Wyznacz cel podstawowy 00:26:   04
  15 Rozdział 13. Wyznacz cel strategiczny 00:32:   14
  16 Rozdział 14. Zbuduj strategie organizacyjna 00:38:   13
  17 Rozdział 15. Zbuduj strategie zarzadzania 00:17:   34
  18 Rozdział 16. Zbuduj strategie zasobów ludzkich 00:40:   56
  19 Rozdział 17. Twoja strategia marketingowa 00:29:   49
  20 Rozdział 18. Zbuduj strategie systemowa 00:34:   38
  21 Rozdział 19. List do Sary :10:   00
  22 Epilog. Zwrócić małym przedsiębiorcom marzenia 00:13:   48
  23 Posłowie. Zrób pierwszy krok 00:02:   12
  24 O autorze 00:01:   45
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia