Turystyka żeglarska

1 opinia

Wydawca:

BEL Studio

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

20,00  25,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 25,00 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 20,00 zł  


20,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podejście do problematyki kształtowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku turystyki żeglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podjęte przez Autorkę rozważania dotyczą zarówno strony podażowej, jak i popytowej rynku turystyki żeglarskiej, co należy uznać za ważne i zasadne, szczególnie przy relatywnie słabym naświetleniu tego problemu w literaturze polskiej i zagranicznej. Zalety metodologiczne i poznawcze pracy zapewnią jej godną uwagi wartość teoretyczną i aplikacyjną.
dr hab. Beata Meyer, prof. US
Uniwersytet Szczeciński

Książka „Turystyka żeglarska” stanowi interesujące i w dużym stopniu oryginalne studium na temat uwarunkowań i kierunków rozwoju produktu turystyki żeglarskiej. Dotyczy problemu ważnego z punktu widzenia praktyki, gdyż produkt turystyczny może być podstawą podnoszenia poziomu konkurencyjności obszarów recepcji turystycznej.
dr hab. Agnieszka Niezgoda, prof. UEP
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu


Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, traktującą o ekonomicznych zagadnieniach turystyki żeglarskiej. Jest to oryginalne kompendium teoretyczne, silnie podbudowane znajomością problematyki empirycznej. Autorka posiada bardzo dobre przygotowanie, zarówno naukowo-badawcze jak i praktyczne, związane z tą formą turystyki kwalifikowanej.
dr hab. Aleksander Panasiuk, prof. US
Uniwersytet Szczeciński


Rok wydania2015
Liczba stron162
KategoriaUsługi
WydawcaBEL Studio
ISBN-13978-83-7798-319-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje