Idea integracji a wychowanie

Idea integracji a wychowanie

Ku pedagogice integralnej

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

24,80

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

24,80

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Punktem wyjścia prezentowanej publikacji jest koncepcja sokratejska, zgodnie z którą uczeń nie jest jednostką pasywną z natury i tylko złe nauczanie nakazuje bierność, jako sposób na pozycję w szkole. Celem książki jest wzbudzenie szerokiej dyskusji nad działaniem pedagogicznym, wiedzą, nauczycielem, które to kategorie w kontekście idei integracji, nabierają głębszego i nowego sensu zarówno dla praktyki, jak i dla teorii pedagogiki.
Praca złożona jest z trzech części, z których pierwsza podejmuje tematykę idei integracji i jej konsekwencji dla wychowania, druga – idei integracji i jej konsekwencji dla nauczyciela i pedagogiki,
a trzecia część opisuje zagadnienie integracji – nauczyciela oraz wiedzy.
Adresatami publikacji są nauczyciele, studenci różnych kierunków: pedagogiki społecznej, opiekuńczej, socjalnej, animacji kultury. Książka może służyć także jako podręcznik akademicki dla studentów pedagogiki.


Liczba stron208
WydawcaOficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN-13978-83-7587-766-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Bogusława Jodłowska
  Problemy współczesnego wychowania a idea integracji
  Problems of present – day upbringing and the idea of integration
  Zofia Dołęga
  Integracja w ujęciu systemowym
  Integration in a systematical depiction
  Anna Gaweł
  Zdrowie jako przedmiot wychowania
  Health as the object of upbringing
  Agnieszka Hottowy
  Od symbiozy do indywiduacji: prawidłowe i nieprawidłowe warunki rozwoju tożsamości dziecka w pierwszych latach życia
  From symbiosis to individuation: proper and improper conditions for child’sidentity development in the first years of life
  Zofia Gawlina
  Dążenia życiowe młodzieży na tle przemian ekonomiczno-społecznych w Polsce
  Ambitions of youth on the background of economical and social transformations in Poland
  Kinga Klimaszewska
  Właściwy wybór zawodu młodzieży upośledzonej umysłowo szansą integracji społecznej
  The right choice of profession made by mentally handicapped youth as a chance for social integration
  Bogusław Bieszczad
  Rodzina w perspektywie integracji środowiska lokalnego – wybrane aspekty
  Family in the view of local environment – selected aspects
  Część II
  IDEA INTEGRACJI I JEJ KONSEKWENCJE
  DLA NAUCZYCIELA I PEDAGOGIKI
  Part II
  THE IDEA OF INTEGRATION AND IT’S IMPLICATIONS
  FOR TEACHER AND PEDAGOGICS
  Elżbieta M. Minczakiewicz
  Aksjologiczny i społeczny wymiar nauczycielskiej służby w świetle wyzwań reformowanej polskiej edukacji i potrzeb rozwijającego się systemu kształcenia integracyjnego
  Axiological and social aspect of teachers’service in accordance with chllenges of reformed Polish education and needs of developing system of integrate education
  Maria Flanczewska
  Pedagog specjalny dziś – kilka uwag o kompetencjach
  Special educator nowadays – few notes about competences
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia