Kreatywność językowa w marketingu

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,27  22,45

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 22,45 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 13,47 zł  


15,27

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.


Rok wydania2022
Liczba stron278
KategoriaJęzykoznawstwo
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8220-711-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  
  Zagadnienia teoretyczne    9
  Bartłomiej Cieśla, Kreatywność językowa w ujęciu przedmiotowym    11
  
  Kreatywność językowa a komunikacja na portalach społecznościowych    27
  Agnieszka Banach, Nawiązania intertekstualne jako egzemplifikacja kreatywności reklamowej na przykładzie sieci sklepów Lidl    29
  Katarzyna Burska, Neologizmy słowotwórcze jako element komunikatu reklamowego w internecie (na przykładzie fanpage’a Lidl Polska)    41
  Aleksandra Kujawiak, Kreatywność językowa w mediach społecznościowych (na przykładzie stron facebookowych sieci kawiarni)    73
  
  Kreatywność językowa w prasie i telewizji    93
  Barbara Drozd, „Złap sen na całą noc”. Charakterystyka reklam w czasopismach medycznych    95
  Paulina Zwolińska, Kreatywność językowa i wartościowanie w nagłówkach serwisów informacyjnych (na przykładzie Wiadomości i Wydarzeń)    115
  Kreatywność językowa a slogany i nazwy własne    129
  Miłosz Czopek, Olena Kijowska, Wykorzystanie haseł reklamowych w obszarze marketingu komunalnego – wybrane aspekty    131
  Katarzyna Furmaniak, Psia kość! Kreatywność językowa w nazwach gier planszowych i karcianych    145
  Marianna Różalska, Strategie komunikacji w nazwach i opisach podcastów popkulturowych    155
  
  Kreatywność językowa a real-time marketing    173
  Beata Kacperska, Kreatywne wykorzystanie słowa i obrazu w strategiach marketingowych (na przykładzie real-time marketingu)    175
  Magdalena Księcikowska, Real-time marketing w strategii reklamowej włoskiej firmy Barilla    195
  Anna Rakoczy, Wpływ pandemii COVID-19 na komunikację reklamową marek w przestrzeni outdoorowej. Real-time marketing w praktyce    213
  
  Kreatywność językowa a storytelling    227
  Marta Chorna, Digital storytelling – narracje marek w mediach społecznościowych (analiza na przykładzie marki „Vianek”)    229
  Krystyna Gielarek-Gorczyca, Monomit – uniwersalna struktura narracji w budowaniu wizerunku marki    243
  Anna Głowacz, Storytelling jako narzędzie kreowania wizerunku marki    263
RozwińZwiń