Kreatywność językowa w komunikacji internetowej

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,96  19,95

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

15,9619,95

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).


Liczba stron210
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8142-464-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  
  CZĘŚĆ I. Gatunki internetowe    9
  Natalia Boczek – Nazwy blogów kulinarnych jako przejaw kreatywności językowej w internecie     11
  Beata Kacperska – Przejawy kreatywności w prywatno-publicznych rozmowach ze sportowcami (na podstawie wideobloga „Igłą szyte”)     21
  Marta Banaszek – Kolokacje w języku polskich i włoskich forów internetowych dla mam małych dzieci jako przykład kreatywności językowej     31
  Aleksandra Kujawiak – Kreatywność językowa a nazwy blogów parentingowych     45
  Elwira Olejniczak – Kreatywne ujęcia sesji egzaminacyjnej w memach internetowych     55
  Małgorzata Syrek – Kreatywność językowa użytkowników jeździeckich forów internetowych     71
  
  CZĘŚĆ II. Portale społecznościowe i nowe narzędzia komunikacji w internecie    83
  Anita Brzyszcz – Kreatywność leksykalna w zakresie tworzenia form feminatywnych przez użytkowniczki portalu Facebook komentujące najpopularniejsze feministyczne fanpage’e     85
  Justyna Jedlikowska – O kreatywnym wykorzystaniu narzędzi internetowych w badaniu tekstów     99
  Anna Kiryjow-Radzka – „LOL xd” – PR uczelni w mediach społecznościowych     109
  Dawid Kobylański – Portal Facebook jako miejsce funkcjonowania współczesnego folkloru     121
  Dominika Kobylska – Wirtualna biblioteczka jako miejsce spotkań miłośników literatury     131
  Michalina Pokorska – „Super Choda zdrowia doda” – o kreatywności językowej wpisów zamieszczanych przez Ewę Chodakowską na portalu społecznościowym Facebook     139
  Magdalena Wójtowicz – Facebook jako współczesne narzędzie komunikacji i kreatywności językowej     151
  
  CZĘŚĆ III. Marketing w internecie    163
  Katarzyna Burska – Prezentowanie kolorów na stronach internetowych firm kosmetycznych (na przykładzie lakierów hybrydowych Semilac)     165
  Beata Jędrzejczak – Nawiązania „internetowe” w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne     189
  Ines Załęska – Reklama na wagę złota, czyli o marketingowych trikach supermarketów     199
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia