Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. T. 5

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

29,67  34,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

29,6734,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej. Ostatni tom spaja pozostałe części, dopełniając zagadnienie autopromocji o trzy niezwykle istotne pojęcia: błąd, kryzys i skandal. W świetle tak wielu wyraźnych przemian w zakresie komunikowania masowego istotne było przyjrzenie się trzem kolejno przywołanym zjawiskom, dopełniającym szeroko omawiane zagadnienie dyskursu autopromocyjnego. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal uzupełniła dotychczasowe spostrzeżenia na temat sposobów komunikowania, tym samym wytyczając nową ścieżkę promowania wizerunku. Zebrane w tomie artykuły pozwoliły zatem stworzyć kompleksowy przegląd sposobów radzenia sobie z obecnością w sferze publicznej poszczególnych jednostek, zbiorowości, instytucji w dobie, gdzie za sukces dotarcia określonego komunikatu do potencjalnego odbiorcy odpowiada dosadny, coraz częściej szokujący przekaz.


Liczba stron222
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-226-3669-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. T. 5

  1. 01 Bożena Taras: Wygląd fizyczny jako element kreowania wizerunku »
  2. 02 Maria Krauz: „Złodziejka mężów” — wizerunek Marii Skłodowskiej-Curie w źródłach biograficznych »
  3. 03 Julia Piotrowska: Wykreowana postać medialna i jej autopromocja a komercjalizacja telewizji »
  4. 04 Magdalena Szulc: Tylko cycki, tyłki i tatuaże? Wizerunek kobiecego i męskiego ciała na Instagramie »
  5. 05 Ewa Ficek: Autoprezentacja à rebours? Podmiot w zwierciadle wybranych (auto)narracji terapeutycznych »
  6. 06 Ewelina Tyc: Język sukcesu w dyskursie telewizyjnym (na przykładzie porannego magazynu „Onet Rano”) »
  7. 07 Violetta Jaros: Częstochowa — wizerunek miasta promowany i prezentowany w miesięczniku „Jasne, że Częstochowa” »
  8. 08 Olga Łęcka: Wizerunek miejsc zamieszkania jako stereotyp kreowany przez dzienniki ogólnopolskie na przykładzie dwóch dzielnic Warszawy: Pragi Południe i Pra »
  9. 09 Annette Siemes: Kryzys jako stan normalny — o normalizacji rzeczy nie do przyjęcia. Zarys projektu badawczego »
  10. 10 Marek Sokołowski: Promocja (po)przez skandal? Studium przypadku miasta Olsztyn »
  11. 11 Anna Adamus‑Matuszyńska, Piotr Dzik: Czy logo miejsca może wywołać skandal? Plagiat, kontrowersje i spory wokół znaku promocyjnego »
  12. 12 Michael Fleischer: O tym, jakim podlecem jest profesor N., czyli analiza komentarzy internetowych dotyczących kontrowersyjnego wydarzenia »
  13. 13 Wioletta Kochmańska: Wizerunek z konfliktem w tle — studium przypadku skoczka narciarskiego Jana Ziobry w e‑mediach »
  14. 14 Adam Warzecha: Shockvertising, skandalizacja i komunikacja wirusowa w walce dyskursów: Nergal w „The Voice of Poland” »

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia