Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3

2 oceny

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

17,56  23,10

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 23,10 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 14,78 zł  


17,56

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują właśnie w mediach masowych. W tej niezwykle chłonnej przestrzeni dojrzeć można bowiem realizacje rozmaitych strategii autopromocyjnych przyjmowanych przez tych, którzy wszelkimi możliwymi sposobami próbują zaistnieć w świadomości czytelnika, słuchacza czy widza.
Przywołane taktyki są zatem nie tylko asumptem do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, lecz także doskonałym punktem wyjścia do analizy obranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw.
Mamy nadzieję, że teksty, które oddajemy w Państwa ręce zainteresują, pobudzą do refleksji i będą inspiracją do odkrywania dyskursu autopromocyjnego.


Rok wydania2017
Liczba stron222
KategoriaJęzykoznawstwo
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-226-3144-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wstęp (Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) /    7
  
  Wizerunek w przestrzeni medialnej
  Annette Siemes : Powstawanie (auto)wizerunku w kontekście biografii medialnej i rozwoju techno¬logii /    11
  Zbigniew Bednarek: Narracje wojenne i obrazy konfliktów kulturowo-politycznych: istota funkcjono¬wania w mediach a wpływ na postawy społeczeństw /    27
  Michael Fleischer: Konstruktywny charakter image’u osobowości /    35
  Agata Kotowska: Autoprezentacja a obraz samego siebie — socjalizacyjne uwarunkowania wizerunku /    53
  Beata Duda, Wioletta Wilczek: Różne oblicza ks. Charamsy. Oddźwięk medialny po coming oucie duchownego /    63
  
  Wizerunek a osobowość medialna
  Violetta Jaros: Strategie autoprezentacyjne stosowane przez Joachima Lelewela w jego pismach naukowych /    77
  Agnieszka Jezierska-Wiśniewska: Twórca pomiędzy paradygmatem romantycznym a nowymi mediami. Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego /    89
  Maciej Kledzik: Wizerunek Marka Edelmana, Jerzego Urbana i Daniela Passenta w mediach pub¬licznych /    99
  Ewelina Tyc : Bezludna wyspa Niny Terentiew jako przykład kreacji wizerunku opartej na stereo¬typie płci /    115
  Anna Wójciuk: Agresywna autoprezentacja — medialny wizerunek Magdaleny Gessler i Wojcie-cha Modesta Amaro /    129
  Alicja Bronder: Homo erectus — o sposobie kreowania wizerunku w serialu paradokumentalnym
  Wizerunek a typ medialny /    141
  Ewa Ficek: Medialne kreacje doradców (przypadek dyskursu kulinarnego) /    155
  Iwona Grodź: „Współczesny Golem polityki”. Kreacja wizerunku w mediach masowych na przykładzie filmu Jak to się robi Marcela Łozińskiego (2006) /    165
  Alina Naruszewicz-Duchlińska: Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów /    177
  Anna Pyszkowska: Igerkreacja: psychologiczny obraz użytkowników Instagrama /    187
  Adam Warzecha: Postindustrialna religijność Polaków A.D. 2016 /    197
  Magdalena Wojtyka : Autoprezentacja w dawnych ogłoszeniach matrymonialnych — analiza wybranych przykładów /    207
RozwińZwiń