Rozwój potencjału pracy w przedsiębiorstwie turystycznym

Rozwój potencjału pracy w przedsiębiorstwie turystycznym

1 opinia

Wydawca:

AWF Kraków

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

8,40

Format: pdf

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

8,40

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W tej książce podjęto próbę określenia istoty, struktury i praktycznego zarządzania potencjałem pracy (kompetencjami) w przedsiębiorstwie turystycznym.
Podano również metodykę diagnozowania i doskonalenia potencjału pracy, przy czym nacisk położono na opis metod i technik pomocnych w owym zarządzaniu. Ze względu na doniosłość tej problematyki, jak i jej silne związki z ogólną strategią firmy zarządzanie kompetencjami należy uzupełnić przymiotnikiem „strategiczny”, a więc można mówić o strategicznym
zarządzaniu potencjałem pracy czy kompetencjami.


Liczba stron111
WydawcaAWF Kraków
ISBN-13978-83-891-2109-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    5
  Rozdział 1 Zarządzanie personelem w przedsiębiorstwie turystycznym    9
  1.1. Charakterystyka branży usług turystycznych    9
  1.2. Typologia przedsiębiorstw turystycznych i hoteli    16
  1.3. Modele i strategie zarządzania zasobami ludzkimi    24
  1.4. Klasyfikacja funkcji personalnych    42
  Rozdział 2 Kształtowanie potencjału pracy w przedsiębiorstwie turystycznym    45
  2.1. Pojęcie i struktura potencjału pracy    45
  2.2. Strategiczne aspekty rozwoju potencjału pracy    47
  2.3. Operacyjny wymiar rozwoju potencjału pracy    48
  2.4. Planowanie rozwoju potencjału pracy    50
  2.5. Kontrola rozwoju potencjału pracy    60
  2.6. Controlling rozwoju potencjału pracy    69
  Rozdział 3 Zasady i narzędzia kształtowania potencjału pracy w turystyce    75
  3.1. System oceny potencjału pracy    75
  3.2. Metody i techniki szkolenia pracowników    81
  3.3. Przemieszczenie pracowników i rozwój struktur zatrudnienia    86
  3.4. Formy strukturyzacji pracy na stanowiskach pracy    92
  3.5. Metody badania czynników motywacji pracy    97
  3.6. Ocena stopnia realizacji funkcji personalnych w przedsiębiorstwie    102
  Zakończenie    109
  Literatura    111
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia