POLECAMY
-22%
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.
Główne atuty książki to:
spójna i logiczna konstrukcja
wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu
dobre osadzenie w literaturze przedmiotu
ciekawe studia przypadków
dr hab. Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, prof. US
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 112 |
Kategoria | E-biznes |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe Scholar |
ISBN-13 | 978-83-66470-80-4 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje