Rekiny biznesu w mediach

Sztuka tworzenia profilu publicznego

1 opinia

Format:

mobi, epub, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

44,25  59,00

Format: mobi, epub

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

44,2559,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, otrzymuję idealny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu. Aleksandra ŚLIFIRSKA, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej (www.ikm.com.pl). Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu” (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.


Liczba stron212
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-18582-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

EBOOKI WYDAWCY

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  ROZDZIAŁ 01. Humanistyka wizerunku    7
  Język na koniuszkach palców    8
  Pewnego razu    10
  Pierwsze zdanie    11
  Kiedy byłem mały    12
  Pragnienie opowiadania    13
  Tropy kultury    14
  Umberto Eco    15
  Dialog społeczny    17
  Nieogolone nogi    17
  Kim Pan jest Panie Prezesie?    18
  ROZDZIAŁ 02. Homo communicare    21
  SŁUCHANIE OD AUTORKI Słów kilka o Communication Quest    23
  WOLNOŚC RETORYKA FAIR PLAY Z Henryka Bochniarz o inspirującej publiczności lidera    27
  INNOWACJA MONODRAM NA 120 FIGUR Z Piotrem Voelkelem o szczerości i dizajnie wizerunku lidera biznesu    49
  OTWARTOŚC PORTRET Z RYBĄ Z Rafałem Brzoska o komunikacyjnych wyprawach lidera    69
  PIEKNO ARCYDZIEŁO MARKI OSOBISTEJ Z dr Irena Eris o synergii w kremie i komunikacji    93
  SPÓJNOSC HISTORIA STAWANIA SIE KIMŚ Z Jackiem Santorskim o spójności wartości i wizerunku lidera    113
  ZMIANA TRAKTAT O KLIKALNOŚCI Z Rafałem Bauerem o rewolucji w komunikacji    141
  KONSEKWENCJA HEJTUS CONTRA CLASSICUS Z Jarosławem Zagórowskim o potrzebie komunikacji na każdym szczeblu organizacji    163
  INSPIRACJA POETYKA SZCZEROŚCI Z Joanna Przetakiewicz o talencie komunikowania sukcesów    185
  ROZDZIAŁ 03. Projektowanie profilu publicznego    187
  Dizajn wizerunku    202
  Wszystko zależy od detalu    202
  Więcej swiatła w wizerunku    202
  Wzorzec profilu publicznego CQ    207
  Twój punkt widzenia    209
  Podpis i lead    210
  Od posta, tweeta do wywiadu    210
  Rezultaty, czyli odcinanie kuponów    211
  Rekin    212
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia