Economics and Business Communication Challenges. International Week

-17%

Economics and Business Communication Challenges. International Week

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

32,37  39,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 39,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 30,03 zł  


32,37

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowców uczestniczących w Programie Erasmus+, którzy pracują na doskonaleniem rozumienia strategicznej roli komunikacji i zarządzania w rozproszonym środowisku biznesowym, w warunkach konieczności ochrony i właściwego wykorzystania mediów komunikacyjnych na różnych poziomach organizacji społeczno-gospodarczych. Najważniejsze problemy dyskutowane w monografii obejmują ocenę efektów synergii, interoperabilności i kompatybilności w procesach komunikacji, tworzenie wartości biznesowej, oraz redukcję redundancji informacji. Monografia adresowana jest to przedstawicieli nauk zarządzania zainteresowanych zarządzeniem informacją i wiedzą w administracji publicznej, edukacji uniwersyteckiej i w marketingu


Rok wydania2014
Liczba stron270
KategoriaE-biznes
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-220-2
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Foreword     9
  Acknowledgements     11
  Erasmus+ Programme     13
  
  Emre Balıkçı, ORGANIZING PRODUCTION VERSUS BUILDING RELATIONAL NETWORKS: CHANGING PARADIGM OF THE ENTREPRENEURSHIP IN TIME MANAGEMENT    17
  Ovidiu Niculae Bordean, AN INVESTIGATION ON BUSINESS STUDENTS' EDUCATIONAL ATTITUDES     26
  Tetyana Borova, USING M-TECHNOLOGY TO ENHANCE ENGLISH LANGUAGE LEARNING     37
  Adriana Schiopoiu Burlea, THE DICHOTOMY OF ENTREPRENEURSHIP BETWEEN BUSINESS AND SOCIAL     47
  John H.S. Craig, MALTHUS AND POPULATION DRIVERS – LESSONS FROM THE PAST     56
  Mehmet Elibol, Çiğdem Selçukcan Erol, MOBILE APPLICATION DEVELOPMENT WITH AGILE METHODOLOGY     72
  Gloria Esteban de la Rosa, ONLINE INTERNATIONAL CONTRACTS: GENERAL TERMS     87
  Nataliia Leonidovna Gavkalova, Anna Nikolaevna Shumskaya, ORGANIZING AND CONDUCTING OF TRAINING IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE PROCESS OF PERSONNEL TRAINING FOR GOVERNMENTAL AND LOCAL AUTHORITIES IN UKRAINE     96
  Stella Giossi, Vassilios Dagdilelis, WHEN INNOVATION MEETS TEACHING IN HIGHER EDUCATION     106
  Sevinc Gulsecen, Zumrut Ecevit Sati, EVALUATION OF E-GOVERNMENT INTEROPERABILITY ISSUES FROM THE PERSPECTIVE OF ICT INFRASTRUCTURES: THE CASE OF TURKEY     119
  Jose Rodolfo Hernandez-Carrion, Diego González-Rodríguez, MODELLING COMPLEX DYNAMICS AND DISTRIBUTED GENERATION OF KNOWLEDGE WITH BACTERIAL-BASED ALGORITHMS     138
  Chyi-Lu Jang, Lichun Chiang, THE ANTECEDENTS OF CIVIL SERVANTS' E-LEARNING: IMPLICATIONS FOR CIVIL SERVICE TRAINING REFORM     149
  Vera G. Meister, SEMANTIC ACCESS TO ORGANIZATIONAL INFORMATION – OUTLINE AND TRANSFERABILITY OF A RESEARCH-BASED TEACHING PROJECT     170
  Małgorzata Pańkowska, EVIDENCE-BASED MANAGEMENT FOR UNIVERSITY ACCREDITATION PROCESS SUPPORT     183
  Roberto Pereira, Clodis Boscarioli, Lilia M.S. Barreto, RESEARCHING FOR HUMANITY     200
  Nina Rizun, METHODOLOGY OF INTELLECTUAL EXPRESS – EVALUATION OF THE DECISION-MAKING EFFECTIVENESS     209
  Artur Strzelecki, WEBSITE CONTENT RECOMMENDATIONS BASED ON THE SIGNALS FROM SOCIAL NETWORKS     229
  Mateusz Szołtysik, THE DEVELOPMENT OF THE VIRTUAL MACHINES AND THEIR USE IN EDUCATION     240
  Milena Tvrdíková, USE OF CLOUD COMPUTING IN EDUCATION – EXPERIENCES, OPPORTUNITIES, CONSTRAINTS     258
  
RozwińZwiń