Porozmawiajmy o Twojej marce - Workbook

1 opinia

Wydawca:

eBOOKnij to

Format:

epub, mobi, pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

67,15  79,00

Format: epub, mobi, pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 79,00 zł (-15%)

Najniższa cena z 30 dni: 67,15 zł  


67,15

w tym VAT

Korzystałaś kiedyś z konsultacji graficznych, marketingowych lub strategicznych? Rozmawiałaś o swojej marce z poziomu jej założeń? Układałaś fundamenty, żeby widzieć w którą stronę należy iść dalej? Znasz takie pojęcia jak misja, wizja i wartości marki? Czy jeżeli je znasz to wiesz po co się je układa?


Jeżeli czujesz, że te pytania dotyczącą Ciebie i twojej marki, to zapraszam Cię do pracy z tym workbookiem. Został on stworzony jako alternatywa dla konsultacji. Możesz usiąść w ciszy, z filiżanką ulubionej herbaty i zanurzyć się w podróż 30 stron, na których znajdziesz konkretne pytania. Czy są łatwe? Nie. Ta podróż na pewno chwile Ci zajmie. Ale jak dojdziesz do końca, będziesz miała silne argumenty i będziesz znała fundamenty swojej marki. Będziesz wiedziała jakie jest Twoje „dlaczego”, jakie są wartości, które ma mieć Twoja marka. Określisz misję i nakreślisz wizję. A to dmucha w żagle do dalszych działań.
Wypełniony workbook będzie dla Ciebie i będziesz mogła do niego wracać za każdym razem, jak będziesz stawiała kolejny krok w swojej marce. To jak, popłyniesz w tę podróż?


Jakie będziesz mieć korzyści?
Zrozumiesz, czym jest marka.
Znajdziesz swoje biznesowe „dlaczego”.
Określisz swoją misję
Ułożysz swoją wizję
Wybierzesz swoją wartość biznesową


O autorce:
Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno pięknych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek lub medytuje. Chodzi boso po lesie lub na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego.


W czym pomagam?
Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę kolorów, szablony/grafiki do social media, banery, itp)
Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy.
Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki.
Tworzę strony www w Wordpress lub DIVI.
Piszę ebooki o marce osobistej.
Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe.
Tworzę materiały graficzne.


Rok wydania2023
Liczba stron50
KategoriaE-biznes
WydawcaeBOOKnij to
ISBN-13978-83-968032-1-4
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1. Jak pracować z workbookiem.
  2. Kim jestem?
  3. Czym jest marka osobista.
  4. Twoje dlaczego.
  5. Misja marki.
  6. Wizja marki.
  7. Wartości marki.
  8. Podsumowanie.
RozwińZwiń