Marketingowe zarządzanie apteką

Marketingowe zarządzanie apteką

1 opinia

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

59,00

Format: pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 48,97 zł  


59,00

w tym VAT

Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.


W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki.


W książce omówiono:


zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków,
sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych,
reguły ustalania cen,
metody skutecznej komunikacji z pacjentami.


Adresaci:


Opracowanie jest skierowane do właścicieli i kierowników aptek oraz pracujących w nich magistrów farmacji. Może być również przydatne podmiotom współpracującym z tymi placówkami, czyli producentom, hurtownikom oraz fi rmom świadczącym usługi dla aptek.


Rok wydania2013
Liczba stron256
KategoriaInne
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-5398-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje