Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 40

Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 40

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu to recenzowane czasopismo naukowe, w którym publikowane są prace obejmujące różne dziedziny społecznych i humanistycznych nauk o wychowaniu fizycznym, sporcie, rekreacji, turystyce, zdrowiu i rehabilitacji.
Czasopismo w nowej formule, po kilkuletniej przerwie, ukazuje się od 2007 roku. W rankingu czasopism MNiSW w 2013 roku otrzymało 5 punktów. Jest indeksowane w bazach Index Copernicus, CEJSH (the Central European Journal of Social Sciences and Humanities) oraz EBSCO. Do druku przyjmowane są artykuły zarówno w języku polskim, jak i w językach kongresowych.


Liczba stron133
WydawcaWydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Stefan Größing    3
    Standardy kształcenia – krok w przód czy krok w tył?    3
  Arturo Hotz    7
    Mythos Rhythmos. Halt, Fluss und Wiederkehr    7
  Tadeusz Maszczak    14
    O projekcie Narodowego Centrum Badania Kondycji Fizycznej    14
  Danuta Umiastowska    17
    Nowa podstawa programowa a przygotowanie studenta do pracy w szkole    17
  Magdalena Kübler, Agnieszka Wójcik-Grzyb, Halina Guła-Kubiszewska, Wojciech Starościak    22
  pedagogicznej    22
  Mirosława Śmiglewska, Mirosława Cieślicka, Andrzej Lewandowski, Błażej Stankiewicz    27
    Wychowanie fizyczne a kompetencje zdrowotne według opinii studentów pierwszego roku wybranych wyższych uczelni    27
  Regina Kumala, Małgorzata Krzak    36
    Retrospektywny obraz nauczyciela wychowania fizycznego a postawa studenta wobec aktywności fizycznej    36
  Łukasz Koper, Marta Koszczyc    42
    Wizerunek instruktora aktywności fizycznej według opinii słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku    42
  Wojciech Wiliński, Rafał Świerczek, Marta Wieczorek    49
    Postawy studentów AWF we Wrocławiu wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną    49
  Rajmund Tomik, Betina Bursy    57
      57
  Urszula Sabat, Wojciech Wiesner    63
    Ślad na śniegu jako komunikat dydaktyczny w nauczaniu narciarstwa    63
  Krystyna Kapik-Gruca, Karolina Gruca    70
    Próba określenia związku między sprawnością motoryczną a popularnością uczniów w klasie szkolnej    70
  Dariusz Lenart    76
    Specjalność wojskowa a sprawność fizyczna mężczyzn Studium Oficerskiego    76
  Marek Popowczak, Andrzej Rokita, Ireneusz Cichy, Paweł Chmura    86
  10 lat    86
  Agata Grenda    94
  jako efekt szkolnego wychowania fizycznego    94
  Marta Wieczorek, Beata Kuriata    99
  zdolności motorycznych    99
  Wiktor Tylek    106
    Możliwości obniżania napięć psychoruchowych osób upośledzonych umysłowo za pomocą metody Wintreberta    106
  Daniel Puciato    110
    Efektywność narzędzi motywacyjnych wykorzystywanych przez kierownictwo wobec pracowników organizacji sportowej    110
  Maciej Dybała    118
    Polska adaptacja Kwestionariusza Motywów Biegaczy do Biegania    118
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia