INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Wynikiem procesu utechnicznienia polskiego społeczeństwa i jego informatyzacji są pierwsze pokolenia Polaków wychowujące się przy pełnym dostępie do multimediów i cyberprzestrzeni. Fakty te mają doniosłe znaczenie pedagogiczne, bowiem równolegle do rodziców, bądź innych członków rodziny, na małe dziecko oddziałuje niekontrolowany przekaz medialny o silnym nasyceniu barw, dźwięków i bardzo małym interwale zmian.
Autorzy prezentowanej pracy zajmują się tą tematyką od wielu lat. Jej wynikiem jest ponad 600 szkoleń przeprowadzonych dla nauczycieli, pedagogów, księży, kuratorów, katechetów i rodziców na terenie województw mazowieckiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego, zachodnio-pomorskiego, podlaskiego i lubelskiego, a także setki konsultacji pedagogicznych (głównie dla rodziców dzieci w wieku szkolnym). Doświadczenia tych spotkań „zderzone” z praktyką profilaktyki i terapii zaburzeń oraz nałogów infoholicznych zachęciły autorów do przygotowania tego opracowania – skierowanego głównie do nauczycieli i pedagogów ze szkół podstawowych oraz studentów kierunku pedagogika.
Publikacja powstała we współpracy z Wyższą Szkołą Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Rok wydania | 2012 |
---|---|
Kategoria | Pedagogika medialna |
Wydawca | Aspra |
ISBN-13 | 978-83-7545-370-6 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
EBOOKI WYDAWCY
POLECAMY
Ciekawe propozycje