Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,96  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 21,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 13,44 zł  


15,96

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych.


Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.


Rok wydania2015
Liczba stron118
KategoriaKomunikacja społeczna
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-8012-415-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wstęp (Iwona Loewe, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) /    7
  
  Autopromocja w przestrzeni publicznej
  
  Irena Kamińska-Radomska
  Zachowanie zgodne z etykietą jako wsparcie dla komunikatu w wystąpieniach publicznych /    11
  
  Natalia Moćko
  Jakość słowa w wystąpieniach publicznych — spostrzeżenia poczynione okiem logopedy /    19
  
  Julia Ostapenko
  Manipulacja w dyskursie politycznym /    29
  
  Sebastian Musioł
  Narzędzia narracyjne w autopromocji marketingowej /    39
  
  Barbara Orzeł
  Opowieści… wizerunkowej treści. Storytelling jako strategia autopromocji /    49
  
  Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
  List motywacyjny w perspektywie procesu rekrutacyjnego. Autopromocja w przestrzeni human resources /    55
  
  Język osobniczy a autopromocja
  
  Emilia Kałuzińska
  „Bo w szkole wspinam się najlepiej” — ekshibicjonizm czy autopromocja? Kilka uwag na temat dziecięcego mówienia o sobie /    67
  
  Magdalena Ławecka
  Styl osobniczy czy kreacja medialna? — o wypowiedziach Kuby Wojewódzkiego /    79
  
  Kamila Kuros-Kowalska
  Sposoby autoprezentacji kobiet i mężczyzn na przykładzie reportaży podróżniczych Wojciecha Cejrowskiego oraz Beaty Pawlikowskiej /    95
  
  Karolina Łapińska
  Mówię jak jest, czyli metody autoprezentacji i wywierania wpływu Mariusza Maksa Kolonki /    109
RozwińZwiń