Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie

1 opinia

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

24,90

Format: epub, mobi

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 24,90 zł  


24,90

w tym VAT

Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji.


Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menadżer. Skuteczny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to wszystko osiągnąć? Trzeba efektywnie się komunikować!


Poprzez praktyczne wskazówki oraz przykłady z życia, czytelnik nauczy się:


budować dobre relacje,
rozumieć intencje i zachowania drugiej strony,
pokonywać pojawiające się trudności,
przeobrażać konflikt w efektywną dyskusję.


Pomimo tematyki biznesowej, książkę tę powinien przeczytać każdy – przecież komunikacja i budowanie relacji towarzyszy nam w każdym momencie życia.


Rok wydania2012
Liczba stron210
KategoriaPoradniki
WydawcaWydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN-13978-83-63566-46-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

WSTĘP

Rozdział 1. Komunikacja zawodowa jako umiejętność interpersonalna
Rozdział 2. Model procesu komunikacji zawodowej
Rozdział 3. Zasady komunikacji w relacji pracownik -menadżer
Rozdział 4. Zarządzanie stresem w miejscu pracy
Rozdział 5. Komunikacja a konflikt
Rozdział 6. Komunikacja a negocjacje
Rozdział 7. Wybrane elementy komunikacji w organizacji
Rozdział 8. Metody i techniki wywierania wpływu
Rozdział 9. Praca – ergonomia, warunki, przemęczenie i wypalenie zawodowe

RozwińZwiń