POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi
Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji.
Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menadżer. Skuteczny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to wszystko osiągnąć? Trzeba efektywnie się komunikować!
Poprzez praktyczne wskazówki oraz przykłady z życia, czytelnik nauczy się:
budować dobre relacje,
rozumieć intencje i zachowania drugiej strony,
pokonywać pojawiające się trudności,
przeobrażać konflikt w efektywną dyskusję.
Pomimo tematyki biznesowej, książkę tę powinien przeczytać każdy – przecież komunikacja i budowanie relacji towarzyszy nam w każdym momencie życia.
Rok wydania | 2012 |
---|---|
Liczba stron | 210 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
ISBN-13 | 978-83-63566-46-3 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
WSTĘP | |