Język w marketingu

-24%

Język w marketingu

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

13,68  18,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 18,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 10,80 zł  


13,68

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W zbiorze znalazły się publikacje odnoszące się do funkcjonowania języka w marketingu, do marketingowych tekstów występujących w mediach (w prasie, telewizji, Internecie), tekstów prezentowanych na inne sposoby, poza mediami (w komunikacji bezpośredniej, w ulotkach, w obwieszczeniach), w tym używanych przy kreowaniu wizerunku firm.
Poza marketingiem tradycyjnym uwzględniony został również marketing polityczny.


Rok wydania2008
Liczba stron458
KategoriaMedioznawstwo
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7525-166-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Od Redakcji     7
  I. ZAGADNIENIA OGÓLNE    11
  Darina Auxová, Obsahové a formálne znaky reklamy     11
  Ilona Biernacka-Ligięza, „Gmina przyjazna inwestorom” – marketing, reklama, public relations w samorządzie lokalnym na przykładzie powiatu dzierżoniowskiego     21
  Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Język negocjacji jako produkt marketingowy     31
  Alena Bohunická, Socio-kultúrne východiská persuázie v súčasnej reklame     37
  Marian Bugajski, Leksem marketing w języku polskim     45
  Ignacy Ryszard Danka, Idaliana Kaczor, Terminy market, targ, rynek i tym podobne na tlehistoryczno-porównawczym     50
  Miroslav Dudok, Deiktické identifikátory v jazyku marketingovej komunikácie     61
  Alicja Kacprzak, Sztuka perswazji zaczyna od słowa     69
  Elżbieta Kaczmarska, Polskie i czeskie artykułysponsorowane     75
  Maria Kwiatkowska-Klimczak, Anglicyzmy we francuskim języku marketingu a oficjalna polityka językowa Republiki Francuskiej     83
  Kazimierz Michalewski, Poprawność językowa a fortunność tekstów marketingowych     93
  Ol’ga Orgoňová, Reklama i kultura     98
  Jiří Zeman, Funkce písňových sloganů v marketingu     107
  II. MARKETING W MEDIACH     115
  Marketing w prasie     115
  Beata Burska-Ratajczyk, Nowoczesność i tradycja jako językowy środek perswazji w prasowych reklamach wyrobów perfumeryjnych     115
  Dominik Chomik, Kilka uwag na temat perswazyjności ogłoszeń drobnych     124
  Marek Graszewicz, Czym pije się wino? O komunikacyjnych strategiach opisów wina w czasopismach branżowych     133
  Monika Grzelka, Czytelnik konsumentem – artykuł wstępny jako tekst marketingowy     138
  Maria Lesz-Duk, Wybrane cechy składniowe reklamy prasowej     148
  Violetta Machnicka, Specyfika języka ogłoszeń prasowych zamieszczanych w „Dzienniku Łódzkim” w rubryce Usługi towarzyskie     157
  Dorota Połowniak-Wawrzonek, Frazeologizmy motywowane walką zbrojną we współczesnych tekstach o tematyce ekonomicznej     166
  Katarzyna Sujkowska-Sobisz, Prasowe teksty sponsorowane – uwagi o statusie genologicznym     176
  
  Marketing w internecie i telewizji    189
  
  Katarzyna Jachimowska, Marketing religijny     189
  Ewa Kaptur, Kształtowanie wizerunku biur obrotu nieruchomościami w Internecie     197
  Katarzyna Klauzinska, Dialog naśladowany – komunikacja człowieka z maszyną     206
  Agnieszka Łukaszewicz-Olczyk, Strategie marketingowe w dyskursie na forum interne- towym     214
  Katarína Pekariková, Zámer autora v jazyku internetovej reklamy     223
  Katarzyna Sitkowska, Językowe sposoby realizacji funkcji marketingowych w strukturze programu „Taniec z gwiazdami”     231
  Katarzyna Sobstyl, Językowe mechanizmy perswazyjne w internetowych tekstach reklamowych Klubu Świat Książki     242
  Hana Srpová, Need medicine? All here! (S-P-A-M a manipulace)     250
  Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz, Blog jako element marketingu politycznego     259
  
  III. POZAMEDIALNE FORMY MARKETINGU    273
  
  Marketing w komunikacji bezpośredniej    273
  
  Ilona Balko, Persvazivní prostředky v teleshoppingu     273
  Ewa Biłas-Pleszak, Klienci i specjaliści o produkcie. Kilka uwag o perswazyjnym wymiarze prasowych i internetowych opisów perfum     279
  Jana Hoffmannová, Olga Müllerová, Čeština v marketingu – dříve a dnes, v realitě a v literatuře     289
  Monika Kaczor, Język marketingu a normy grzecznościowe     303
  Agata Małyska, Językowy wizerunek nadawcy, odbiorcy i towaru w komunikacji marketingu bezpośredniego     310
  Joanna Mietła, „Goździkowa” w czeskiej aptece czyli o czeskiej reklamie środków farmaceutycznych     318
  Małgorzata Nowak, Firmy Yves Rocher kontakty z klientem     326
  Agnieszka Rosińska-Mamej, Typy i funkcje aktów grzeczności w tekstach marketingowych     335
  Ludmila Zimová, Persvazivní funkce v nabídkových dopisech     345
  
  Kreowanie wizerunku    357
  
  Violetta Jaros, Nazwy własne na sprzedaż, czyli funkcje nazw firm handlowych i usługowych w marketingu     357
  Anna Sokół, Barbara Kudra, Perswazja w tekstach promujących produkty firmy Coats polska Sp. z o.o     365
  Natalia Sosnowska, Uwagi o perswazji w ulotkach reklamujących szkoły językowe     374
  Mirosława Świtała-Cheda, Nazwy kawiarenek internetowych w Polsce     383
  Agnieszka Wierzbicka, Slogany reklamowe uczelni wyższych — marketing czy/i kreowanie nowej rzeczywistości?     392
  Krystyna Wojtczuk, Chrematonimy jako nazwy handlowe (na przykładzie współczesnych polskich nazw wędlin)     401
  
  IV. MARKETING POLITYCZNY     413
  Beata Grochala, Hiperbolizacja jako narzędzie marketingowe     413
  Elwira Kukieła, Barbara Kudra, Językowe mechanizmy marketingu politycznego w dyskursie politycznym (na przykładzie wybranych programów Co z tą Polską? z 2005 roku)     422
  Maria Magdalena Nowakowska, Verím Bratislave! – Język bratysławskich wyborów komunalnych 2007     432
  Pavol Odaloš, Predvolebné slogany ako marketingové texty     439
  Edyta Pałuszyńska, Kreowanie wizerunku w ramach marketingu politycznego     444
  Magdalena Steciąg, Marketing polityczny: kreowanie wizerunków polityków w sloganach reklamowych     451
RozwińZwiń