Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,16  19,95

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 19,95 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 11,97 zł  


15,16

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania „producentów kontekstu”, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu.
Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta


Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego.
Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM


Rok wydania2023
Liczba stron132
KategoriaSocjologia mediów
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8331-219-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  
  Bohater wiarygodny w wybranych przekazach reklamowych największych banków w Polsce w czasie pierwszej fali pandemii COVID-19    9
  (Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Uniwersytet Łódzki)
  
  Pandemia fake newsów w dobie pandemii COVID-19    29
  (Agata Paszek, Barbara Sitko, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie)
  
  Badanie anatomii fake newsa. Jakościowe metody analizy dezinformacji zamieszczanej w internecie    41
  (Katarzyna Jarzyńska, Uniwersytet Warszawski)
  
  Propagandowy obraz operacji Cedar Falls ze stycznia 1967 r. w okresie wojny wietnamskiej    59
  (Patryk Masny, Uniwersytet Jagielloński)
  
  „Kabotyn z obwarzankiem”, czyli propaganda dobrego imienia Marszałka Józefa Piłsudskiego. Karykatura, prawo, współczesność    81
  (Robert Nowecki, Uniwersytet Warszawski)
  
  O związkach tańca z propagandą – przypadek Siergieja Połunina    99
  (Anna Reglińska-Jemioł, Uniwersytet Gdański)
  
  Call to action jako narzędzie nowoczesnego social media marketingu na kontach Meta Business Suite    111
  (Klaudia Stępień-Kowalik, Uniwersytet Łódzki)
RozwińZwiń