INNE EBOOKI AUTORA
-24%
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Bezpieczeństwo może być postrzegane przez pryzmat wielu kryteriów.
Na potrzeby badań bezpieczeństwa, dokonuje się wielu jego podziałów. Jednym
z rodzajów bezpieczeństwa jest bezpieczeństwo publiczne, za które —
w niemal zgodnej opinii badaczy zajmujących się naukami o bezpieczeństwie
— odpowiada wiele instytucji. Wpływa to bezpośrednio na wymagania
im stawiane, które mieszczą się w sferze naukowej i dydaktycznej, a także
na szeroki zakres ich przygotowań do wypełniania określonych prawem
zadań.
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Liczba stron | 164 |
Kategoria | Bezpieczeństwo wewnętrzne |
Wydawca | Akademia Policji w Szczytnie |
ISBN-13 | 978-83-7462-799-3 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
WSTĘP | |
1. Kształcenie online z zakresu bezpieczeństwa publicznego jako obszar poznania naukowego | |
1.1. Bezpieczeństwo i zagrożenie w ujęciu ogólnym tłem do badań szczegółowych | |
1.2. Potrzeba poznania naukowego kształcenia online z zakresu bezpieczeństwa publicznego | |
2. System bezpieczeństwa publicznego | |
2.1. Zakres znaczeniowy bezpieczeństwa publicznego | |
2.2. Pojęcie i istota porządku publicznego | |
2.3. Założenia organizacji systemu bezpieczeństwa publicznego | |
3. Charakterystyka e-learningu | |
3.1. Ustalenia znaczeniowe | |
3.2. Geneza i rozwój | |
3.3. Wady i zalety | |
3.4. Modele i narzędzia wykorzystywane w e-learningu | |
3.5. Techniki komunikacji | |
3.6. E-learning w ujęciu statystycznym | |
4. Doświadczenia kształcenia w zakresie bezpieczeństwa publicznego za pomocą e-learningu w wybranych uczelniach wyższych | |
4.1. Procedury stosowane w Wyższej Szkole Policji | |
4.2. Praktyki innych uczelni krajowych | |
4.3. Eksperiencje wybranych uczelni zagranicznych | |
5. Diagnoza obecnego stanu kształcenia online w zakresie bezpieczeństwa publicznego | |
5.1. Analiza i ocena funkcjonowania systemu bezpieczeństwa publicznego | |
5.2. Analiza potrzeby rozwoju e-learningu | |
5.3. Ocena doświadczeń e-learningu w zakresie bezpieczeństwa publicznego | |
5.4. Wnioski z diagnozy | |
6. Założenia skutecznego kształcenia online w zakresie bezpieczeństwa publicznego | |
6.1. Myśl przewodnia | |
6.2. Kryteria pedagogiczne | |
6.3. Wymagania organizacyjne | |
6.4. Rozwiązania techniczne | |
ZAKOŃCZENIE | |
BIBLIOGRAFIA | |