Wybrane problemy kształcenia online z zakresu bezpieczeństwa publicznego

-24%

Wybrane problemy kształcenia online z zakresu bezpieczeństwa publicznego

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

41,04  54,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 54,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 41,04 zł  


41,04

w tym VAT

Bezpieczeństwo może być postrzegane przez pryzmat wielu kryteriów.
Na potrzeby badań bezpieczeństwa, dokonuje się wielu jego podziałów. Jednym
z rodzajów bezpieczeństwa jest bezpieczeństwo publiczne, za które —
w niemal zgodnej opinii badaczy zajmujących się naukami o bezpieczeństwie
— odpowiada wiele instytucji. Wpływa to bezpośrednio na wymagania
im stawiane, które mieszczą się w sferze naukowej i dydaktycznej, a także
na szeroki zakres ich przygotowań do wypełniania określonych prawem
zadań.


Rok wydania2022
Liczba stron164
KategoriaBezpieczeństwo wewnętrzne
WydawcaAkademia Policji w Szczytnie
ISBN-13978-83-7462-799-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP
  
  1. Kształcenie online z zakresu bezpieczeństwa publicznego jako obszar poznania naukowego
  1.1. Bezpieczeństwo i zagrożenie w ujęciu ogólnym tłem do badań szczegółowych
  1.2. Potrzeba poznania naukowego kształcenia online z zakresu bezpieczeństwa publicznego
  
  2. System bezpieczeństwa publicznego
  2.1. Zakres znaczeniowy bezpieczeństwa publicznego
  2.2. Pojęcie i istota porządku publicznego
  2.3. Założenia organizacji systemu bezpieczeństwa publicznego
  
  3. Charakterystyka e-learningu
  3.1. Ustalenia znaczeniowe
  3.2. Geneza i rozwój
  3.3. Wady i zalety
  3.4. Modele i narzędzia wykorzystywane w e-learningu
  3.5. Techniki komunikacji
  3.6. E-learning w ujęciu statystycznym
  
  4. Doświadczenia kształcenia w zakresie bezpieczeństwa publicznego za pomocą e-learningu w wybranych uczelniach wyższych
  4.1. Procedury stosowane w Wyższej Szkole Policji
  4.2. Praktyki innych uczelni krajowych
  4.3. Eksperiencje wybranych uczelni zagranicznych
  
  5. Diagnoza obecnego stanu kształcenia online w zakresie bezpieczeństwa publicznego
  5.1. Analiza i ocena funkcjonowania systemu bezpieczeństwa publicznego
  5.2. Analiza potrzeby rozwoju e-learningu
  5.3. Ocena doświadczeń e-learningu w zakresie bezpieczeństwa publicznego
  5.4. Wnioski z diagnozy
  
  6. Założenia skutecznego kształcenia online w zakresie bezpieczeństwa publicznego
  6.1. Myśl przewodnia
  6.2. Kryteria pedagogiczne
  6.3. Wymagania organizacyjne
  6.4. Rozwiązania techniczne
  
  ZAKOŃCZENIE
  BIBLIOGRAFIA
RozwińZwiń