Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

32,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 32,00 zł  


32,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza publikacja pod redakcją Pawła Jakubowskiego i Eweliny Kancik przedstawia szeroko pojętą tematykę związaną z nowoczesnymi kampaniami wyborczymi, której celem jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii, marketing wyborczy, media, a także systemy wyborcze i polityczne poszczególnych państw.


Rok wydania2012
Liczba stron252
KategoriaPolitologia
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN-13978-83-7784-364-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  
  Część I. POLSKA    11
  
  Robert K. Tabaszewski - Instytucjonalno-prawne uwarunkowania kampanii wyborczych w Polsce. Zagadnienia wybrane    13
  Paweł Jakubowski - Marketing wyborczy partii politycznych w kampanii parlamentarnej 2011. Analiza strategii i technik wyborczych    31
  Paweł Hayn - Media społecznościowe w podkarpackich wyborach parlamentarnych w 2011 roku    55
  Barbara Małyszczak - Kampania Joanny Muchy w wyborach do Sejmu w 2011 roku    77
  Roksana Studzińska - Lęk przed przyszłością jako motyw uczestnictwa w wyborach    93
  Tomasz Sieduszewski - Jaki parlamentaryzm po dwudziestu czterech latach III Rzeczypospolitej? Stopień wymiany posłów i senatorów w kolejnych kadencjach w latach 1989–2011 w kontekście ich doświadczenia parlamentarnego    115
  
  Część II. ŚWIAT    133
  
  Ewelina Kancik - Internetowe kampanie wyborcze w Stanach Zjednoczonych jako przykład nowoczesnego marketingu wyborczego    135
  Agnieszka Grzegorczyk - Władimir Putin – społeczny odbiór wizerunku przywódcy    159
  Ewa Litke - Wpływ partii Prawdziwych Finów na krajową scenę polityczną w kontekście wyborów przeprowadzonych w Finlandii w latach 2011–2012    177
  Paweł Porzucek - Kampania wyborcza w Republice Czeskiej w 2010 roku    197
  Michał Kozera - Poparcie wyborcze dla partii chrześcijańsko-demokratycznych w Europie Zachodniej    221
RozwińZwiń