INNE EBOOKI AUTORA
Marketing czy zdrowie?
Dzięki mocy przekonywującej reklamy i sprytnemu marketingowi uwierzyliśmy, że stewia jest naturalną substancją słodzącą, która wspomaga zdrowie. Również inne słodziki szybko stały się przemysłem wartym miliardy dolarów. Ale czy na pewno mają służyć naszemu zdrowiu?
To Ty wybierasz!
Wieloletnie badania przeprowadzone przez Autora dowodzą, że nie istnieje coś takiego jak zdrowy słodzik. Dzięki tej książce poznasz skutki uboczne, jakie mogą one wywołać w Twoim organizmie, a które są skrzętnie ukrywane przez producentów. Dowiesz się dlaczego, mimo braku kalorii w słodzikach, nie uda Ci się schudnąć. Nie pokonasz również cukrzycy, a wręcz przeciwnie, możesz się nabawić wielu dolegliwości.
Postaw na to, co naprawdę zdrowe!
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 236 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | Vital |
ISBN-13 | 978-83-8272-492-9 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Rozdział 1: Słodko-gorzka prawda o stewii | |
Rozdział 2: Problemy ze słodzikami | |
Rozdział 3: Konsekwencje zdrowotne | |
Rozdział 4: Kwestie bezpieczeństwa | |
Rozdział 5: Sprzeczne wyniki badań | |
Rozdział 6: Zdrowie i funkcje trawienne | |
Rozdział 7: Skutki uboczne | |
Rozdział 8: Kilka faktów o stewii, o których prawdopodobnie nie słyszałeś | |
Rozdział 9: Sztuczne słodziki | |
Rozdział 10: Alkohole cukrowe i owoc mnicha | |
Rozdział 11: Czy jakiekolwiek słodziki są bezpieczne? | |
Bibliografia | |
| |