Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

1 ocena

Wydawca:

edu-Libri

Format:

epub, mobi, pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

34,96  46,00

Format: epub, mobi, pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 46,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 34,96 zł  


34,96

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka


Rok wydania2019
Liczba stron132
KategoriaPolitologia
Wydawcaedu-Libri
ISBN-13978-83-65648-98-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wykaz użytych skrótów
   Wstęp
   1. Rozwój demokracji na świecie
   1.1. Pojęcie demokracji
   1.2. Teorie demokracji
   1.3. Historia rozwoju demokracji
   1.4. Rodzaje systemów demokratycznych i ich skuteczność
   2. Public relations jako podstawowy element tworzenia wizerunku
   2.1. Istota, cele i funkcje współczesnego public relations
   2.2. Metody oddziaływania public relations
   2.3. Budowanie wizerunku jako cel public relations
   2.4. Public relations a propaganda
   3. Kierunki ewolucji opinii publicznej w Polsce
   3.1. Pojęcie i rola badań opinii publicznej
   3.2. Analiza wyników wyborów parlamentarnych i prezydenckich przeprowadzonych w Polsce po 1989 roku
   3.3. Wnioski dotyczące kierunków ewolucji opinii publicznej w Polsce
   4. Kreowanie wizerunku kandydata na urząd Prezydenta RP – potencjalne kierunki
   4.1. Analiza skuteczności budowania wizerunku kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku
   4.2. Podsumowanie strategii budowania wizerunków kandydatów w wyborach prezydenckich 2015 roku
   Zakończenie
   Bibliografia
   Indeks
RozwińZwiń