Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

7,12  8,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa: 8,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 5,79 zł  


7,12

w tym VAT

Poradnik opisujący główny wątek fabularny do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera szczegółowy opis przejścia wraz z możliwymi wariantami pozwalającymi na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Nie zabrakło w nim również szeregu porad.
Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. WstępOdnalezienie Prastarego Zwoju (2) (Pradawna wiedza)Paarthurnax - Pokonanie PaarthurnaxaUcieczka przed smokiem (Zerwane kajdany)Stoczenie bitwy z Alduinem (Zguba Alduina)Odnalezienie Prastarego Zwoju (1) (Pradawna wiedza)Wyprawa do Ściany Alduina (Ściana Alduina)Wyprawa do Czarnygłazu (1) (Czarnygłaz)Uwięzienie smoka (Upadły)Wyprawa do świątyni Skuldafn (Gniazdo Pożeracza Światów)
Informacja o grze
The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z ostatnich łowców smoków (dovakhin) i podążając tropem starożytnej przepowiedni próbują powstrzymać nadejście Alduina, boga zniszczenia, który zagraża całemu kontynentowi Tamriel. Wraz z postępami w grze postać nabywa nowe umiejętności i doskonali już posiadane.
Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.


Rok wydania2011
Liczba stron219
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8055-278-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  -The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy
-Wstęp
-Prolog
-Zerwane kajdany
-Ucieczka przed smokiem
-Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Hadvara
-Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Ralofa
-Cisza przed burzą
-Spotkanie się z Alvorem
-Spotkanie się z Gerdur
-Wyprawa do Białej Grani
-Czarnygłaz
-Spotkanie się z Farengarem
-Wyprawa do Czarnygłazu (1)
-Wyprawa do Czarnygłazu (2)
-Budzenie smoka
-Spotkanie się z jarlem
-Pokonanie smoka
-Droga głosu
-Wyprawa do siedziby Siwobrodych
-Odbycie szkolenia u Siwobrodych
-Róg Jurgena Wiatrowładnego
-Wyprawa do świątyni Ustengrav (1)
-Wyprawa do świątyni Ustengrav (2)
-Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym
-Ostrze w ciemnościach
-Spotkanie się z Delphine
-Wyprawa do smoczego cmentarzyska
-Pokonanie smoka
-List żelazny
-Spotkanie się z Delphine
-Przedostanie się na przyjęcie w ambasadzie
-Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków (1)
-Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków (2)
-Wydostanie się z ambasady
-Szczur zapędzony w kąt
-Ustalenie miejsca pobytu Esberna
-Odnalezienie Esberna
-Za obopólną korzyścią
-Odbycie rozmowy z Brynjolfem
-Dokonanie kradzieży
-Ściana Alduina
-Odeskortowanie Esberna
-Wyprawa do Ściany Alduina
-Gardło Świata
-Spotkanie się z Siwobrodymi
-Wyprawa do Gardła Świata
-Spotkanie się z Paarthurnaxem
-Pradawna wiedza
-Wyprawa do Zimowej Twierdzy
-Zlokalizowanie Septimusa Signusa
-Odnalezienie Prastarego Zwoju (1)
-Odnalezienie Prastarego Zwoju (2)
-Zguba Alduina
-Odczytanie Prastarego Zwoju
-Stoczenie bitwy z Alduinem
-Upadły
-Opracowanie planu odnalezienia Alduina
-Przygotowanie się do uwięzienia smoka
-Uwięzienie smoka
-Niekończąca się pora roku
-Zaproszenie zwaśnionych stron do negocjacji
-Wzięcie udziału w rokowaniach pokojowych
-Paarthurnax - Pokonanie Paarthurnaxa
-Gniazdo Pożeracza Światów
-Wyprawa do świątyni Skuldafn
-Dotarcie do portalu (1)
-Dotarcie do portalu (2)
-Przejście przez portal
-Sovngard
-Dotarcie do Komnaty Męstwa
-Spotkanie się z norskimi wojownikami
-Zabójca smoków
-Pokonanie Alduina
-Powrót do Skyrim
RozwińZwiń