Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

8,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 7,12 zł  


8,90

w tym VAT

Poradnik zawiera opis przejścia wszystkich zadań daedrycznych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. W omówieniach questów znalazły się informacje dotyczące kompletu sposobów ich odblokowywania oraz dodatkowych warunków, które niekiedy należy spełnić.
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Zdobycie próbek krwi (Okno do świata duchów)Złożenie ofiary (Zew Boethiah)Uaktywnienie questu (Okno do świata duchów)Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (2) (Okno do świata duchów)Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (1) (Okno do świata duchów)Wariant A - Zaniesienie Gwiazdy Nelacarowi (Czarna Gwiazda)Finał prac Septimusa Signusa (Okno do świata duchów)Rozwiązanie zagadek Sheogoratha (Umysł szaleńca)Wariant B - Zaniesienie Gwiazdy Anarei (Czarna Gwiazda)Uaktywnienie questu (Powiew śmierci)
Informacja o grze
The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z ostatnich łowców smoków (dovakhin) i podążając tropem starożytnej przepowiedni próbują powstrzymać nadejście Alduina, boga zniszczenia, który zagraża całemu kontynentowi Tamriel. Wraz z postępami w grze postać nabywa nowe umiejętności i doskonali już posiadane.
Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.


Rok wydania2012
Liczba stron286
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8055-304-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  -Wstęp
-Okno do świata duchów
-Uaktywnienie questu
-Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (1)
-Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (2)
-Zdobycie próbek krwi
-Finał prac Septimusa Signusa
-Księżycowa choroba
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie się z Sindingiem
-Uzyskanie audiencji u Hircyna
-Wytropienie Sindinga
-Wariant A - Współpraca z Sindingiem
-Wariant B - Zabicie Sindinga
-Powiew śmierci
-Uaktywnienie questu
-Wyprawa do Jaskini Granicznego Urwiska
-Przyprowadzenie Verulusa do jaskini
-Wariant A - Uratowanie Verulusa
-Wariant B - Wzięcie udziału w uczcie
-Czarna Gwiazda
-Uaktywnienie questu
-Odszukanie elfiego maga
-Wyprawa do Głębi Ilinalty
-Wariant A - Zaniesienie Gwiazdy Nelacarowi
-Wariant B - Zaniesienie Gwiazdy Anarei
-Umysł szaleńca
-Uaktywnienie questu
-Przedostanie się do Skrzydła Pelagiusa
-Rozwiązanie zagadek Sheogoratha
-Dom koszmarów
-Uaktywnienie questu
-Zbadanie opuszczonego domu
-Odnalezienie kapłana
-Powrót do ołtarza Molaga Bala
-Przeklęte plemię
-Uaktywnienie questu
-Pozyskanie składników do rytuału
-Wyprawa do Jaskini Polnego Głazu
-Powrót do Largashbur
-Jedyne lekarstwo
-Uaktywnienie questu
-Pozyskanie składników do rytuału
-Wyprawa do ruin Bthardamz (1)
-Wyprawa do ruin Bthardamz (2)
-Powrót do ołtarza Peryite
-Najlepszy przyjaciel daedry
-Uaktywnienie questu
-Wyprawa do Hańby Haemaru
-Odzyskanie toporu
-Powrót do kaplicy Clavicusa Złośliwego
-Przedświt
-Uaktywnienie questu
-Odnalezienie latarni Meridii
-Oczyszczenie świątyni z sił zła (1)
-Oczyszczenie świątyni z sił zła (2)
-Odzyskanie Przedświtu
-Pamiętna noc
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie z Senną
-Spotkanie z Ennisem
-Spotkanie z Ysoldą
-Wyprawa do Morvunskar
-Spotkanie z Samem Guevennem
-Koszmar na jawie
-Uaktywnienie questu
-Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu
-Eksploracja świątyni
-Dotarcie do Czaszki Spaczenia
-Podjęcie decyzji w sprawie Czaszki Spaczenia
-Szepczące drzwi
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie się z Nelkirem
-Odnalezienie szepczących drzwi
-Otwarcie szepczących drzwi
-Fragmenty przeszłości
-Uaktywnienie questu
-Odbycie rozmowy z Silusem Vesuisem
-Pozyskanie rękojeści
-Pozyskanie odłamków ostrza
-Pozyskanie głowicy
-Dostarczenie przedmiotów Silusowi
-Wyprawa do świątyni Dagona
-Wariant A - Wypuszczenie Silusa
-Wariant B - Zabicie Silusa
-Zew Boethiah
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie się z kapłanką Boethiah
-Złożenie ofiary
-Wyprawa do Grani Sztychu
RozwińZwiń