Schizm II: Kameleon - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

6,70  7,88

Format: epub, pdf

6,707,88

cena zawiera podatek VAT

Ilustrowany opis przejścia przygodowej gry logicznej „Schizm II: Kameleon”, wyjaśniający w jaki sposób poradzić sobie z mnóstwem najróżniejszych szarad, zestawianiem układanek czy wyprowadzaniem wzorów, które napotkamy w niezwykłej krainie Sarpedonu.


Schizm II: Kameleon - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
02. STACJA KOSMICZNA cz.2
42. WIELKA WIEŻA cz.1
01. STACJA KOSMICZNA cz.1
11. TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
10. TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
09. PLAŻA TOWARZYSZY
08. STREFA NEUTRALNA cz.2
07. STREFA NEUTRALNA cz.1
06. PLAŻA TOWARZYSZY
05. HANGAR PROMÓW cz.2


Informacja o grze


Schizm II: Kameleon to druga część wydanej w 2001 roku gry przygodowej Schizm: Prawdziwe Wyzwanie. Gracz wciela się w młodego mężczyznę imieniem Sen, który budzi się po dwustu latach snu w komorze kriogenicznej, będącego karą za spustoszenie planety Sarpedon. Jego zadaniem jest dowiedzieć się, co tak naprawdę się zdarzyło i kto był tego przyczyną. Za warstwę fabularną gry wyprodukowanej przez studio Detallion odpowiada Terry Dowling, australijski pisarz science-fiction .


Gra Mysterious Journey II: Chameleon, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.


Liczba stron93
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8050-489-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

-Wstęp
-01. STACJA KOSMICZNA cz.1
-02. STACJA KOSMICZNA cz.2
-03. STACJA KOSMICZNA cz.3
-04. HANGAR PROMÓW cz.1
-05. HANGAR PROMÓW cz.2
-06. PLAŻA TOWARZYSZY
-07. STREFA NEUTRALNA cz.1
-08. STREFA NEUTRALNA cz.2
-09. PLAŻA TOWARZYSZY
-10. TAJEMNICZA JASKINIA cz.1
-11. TAJEMNICZA JASKINIA cz.2
-12. PLAŻA TOWARZYSZY
-13. STREFA NEUTRALNA
-14. LAS HALCYON
-15. TOUCHSTONE
-16. PORT TRANSAI cz.1
-17. PORT TRANSAI cz.2
-18. LYRA cz.1
-19. LYRA cz.2
-20. LYRA cz.3
-21. PORT TRANSAI
-22. TOUCHSTONE
-23. LASY HALCYON
-24. STREFA NEUTRALNA
-25. BRADA COE cz.1
-26. BRADA COE cz.2
-27. BRADA COE cz.3
-28. BRAMA MORSKA ANSALA
-29. GALLEAS DÓŁ
-30. BRADA COE
-31. CELA
-32. BRADA COE
-33. GALERIA BOHATERÓW
-34. PLATFORMA WYROCZNI
-35. BRADA COE
-36. MOST WINDMILL
-37. OGRÓD WODNY
-38. PORT TRANSAI
-39. TOUCHSTONE cz.1
-40. TOUCHSTONE cz.2
-41. LASY HALCYON
-42. WIELKA WIEŻA cz.1
-43. WIELKA WIEŻA cz.2
-44. LYRA cz.1
-45. LYRA cz.2
-46. PORT TRANSAI
-47. GALLEAS GÓRA cz.1
-48. GALLEAS GÓRA cz.2
-49. STACJA KOSMICZNA cz.1
-50. STACJA KOSMICZNA cz.2
-51. STACJA KOSMICZNA cz.3
-52. STACJA KOSMICZNA cz.4
-53. ZAKOŃCZENIE

RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia