MBA w dziesięć dni

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

55,92  69,90

Format: epub, mobi

Cena początkowa: 69,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 55,92 zł  


55,92

w tym VAT

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.
Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wy-maga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzy-skania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.
10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykłada-nego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersy-tecie Chicagowskim, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii.
Obejmuje takie zagadnienia, jak przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. Z tej bezcennej książki nauczysz się:
• czytać i interpretować sprawozdania finansowe,
• opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe,
• rozumieć zasady i metody rachunkowości,
• zarządzać relacjami z szefem,
• opracowywać strategie,
• rozumieć koncepcję wartości bieżącej,
• wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów,
• wyceniać akcje, obligacje i opcje,
• interpretować język prawa gospodarczego,
• używać żargonu menedżerów,
• i wielu innych rzeczy.
Na kartach tej niezwykłej książki znajdziesz informacje, doświadczenie i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Możesz zdobyć to wszystko, studiując ją w tempie jednego łatwego rozdziału dziennie.


Nie mogłem przerwać kariery na dwa lata, ale wiedziałem, że dzięki MBA
mógłbym lepiej obsługiwać swoich klientów. Steve Silbiger umożliwił
wszystkim profesjonalistom z małych i dużych firm sięgnięcie po tę wiedzę.
Dał mi przewagę konkurencyjną, której brakuje wielu osobom.
Gary Bleiberg
dyrektor finansowy firmy High Yield należącej do Carlyle Group


Każdy, kto kiedykolwiek marzył o ukończeniu studiów MBA w kilka dni, ma teraz do dyspozycji MBA w dziesięć dni Silbigera. To synteza najlepszych programów MBA. Książka jest interesująca, pełna ważnych informacji i zde-cydowanie tańsza od studiów. Polecam!
TOM FISCHGRUND, autor książki The Insider’s Guide to the Top Ten Business Schools, absolwent studiów MBA, na Uniwersytecie Harvarda, rocznik 1980,menedżer ds. marketingu w Coca-Coli
Lektura tej książki przywołała żywe wspomnienia z dwóch najtrudniejszych i najboleśniejszych lat mojego życia. Żałuję, że mając dyplom licencjacki z filozofii, nie przeczytałem jej przed podjęciem studiów w szkole biznesu.
PAUL PLIAKAS, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Wirginii, rocznik 1990, zastępca menedżera produkcji w Kimberly-Clark
MBA w dziesięć dni to wspaniały odświeżacz wiedzy, ponieważ stanowi podsumowanie wszystkich ważnych dziedzin wiedzy ujętych w programie moich studiów MBA na prestiżowej uczelni. Co ważniejsze, książka Silbigera pomogła mi lepiej zrozumieć wiele zagadnień – i przyczyniła się do tego bar-dziej niż dwa lata szaleńczych zmagań podczas studiów.
THOMAS C. PORT, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Columbia, rocznik 1986, dyrektor finansowy firmy NutriSystem, Inc.


• • •
Steven Silbiger jest absolwentem studiów MBA i dyplomowanym księgo-wym. Zajmuje stanowisko dyrektora ds. marketingu w firmie Plymouth Di-rect. Posiada dar mówienia o skomplikowanych zagadnieniach finansowych i biznesowych w bardzo przystępny sposób. Jego książka MBA w dziesięć dni rozeszła się w ponad 500 tysiącach egzemplarzy i cieszy się uznaniem specja-listów. Silbiger ukończył Darden Graduate School of Business na Uniwersy-tecie Wirginii jako jeden z dziesięciu najlepszych studentów.


Rok wydania2023
Liczba stron504
KategoriaPoradniki
WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8231-386-4
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  PODZIĘKOWANIA     11
  WPROWADZENIE     13
  Dzień 1. MARKETING     23
  Dzień 2. ETYKA    91
  Dzień 3. RACHUNKOWOŚĆ     105
  Dzień 4. NAUKA O ORGANIZACJI     159
  Dzień 5. ANALIZA ILOŚCIOWA     203
  Dzień 6. FINANSE     245
  Dzień 7. ZARZĄDZANIE OPERACYJNE     311
  Dzień 8. EKONOMIA     347
  Dzień 9. STRATEGIA     391
  Dzień 10. MINIKURSY MBA     437
  DODATEK     481
  ZEZWOLENIA     487
  INDEKS
RozwińZwiń