Sekretny język komunikacji

Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

59,90

Format: epub, mobi

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 47,92 zł  


59,90

w tym VAT

Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić.
Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić w sygnałach, które nieświadomie wysyłasz innym.
Vanessa van Edwards odkrywa przed nami sekretny język i uczy, jak pokazać siłę, charyzmę i skuteczne przywództwo oraz wzbudzać zaufanie i sympatię.
Z jej książki dowiesz się:
• jak mową ciała przekazać: „Jestem liderem. Oto dlaczego powinieneś do mnie dołączyć”;
• które sygnały wokalne sprawiają, że brzmisz bardziej przekonująco;
• jakich komunikatów werbalnych użyć w CV, brandingu i wiadomościach e-mail, aby wzbudzić w odbiorcy zaufanie i ekscytację na myśl o waszym spotkaniu;
• jakie sygnały wizualne wysyłasz poprzez swój ubiór, zdjęcia profilowe i markę korporacyjną.
Niezależnie od tego, czy negocjujesz ofertę pracy, próbujesz przekonać potencjalnego inwestora czy prowadzisz trudną rozmowę ze współpracownikiem, ta książka pomoże ci poprawić relacje, wyrazić empatię i nawiązać kontakty, które będą miały trwały pozytywny wpływ na twoje życie.
„Sukces twojego pomysłu nie leży w samym pomyśle, lecz w tym, jak błyskotliwie potrafisz go przedstawić. Przeczytaj tę książkę, a twoje pomysły ożyją”.
JOHN JANTSCH, autor Duct Tape Marketing i The Ultimate Marketing Engine
„Ten poradnik to lektura obowiązkowa. Van Edwards wskazuje, co zrobić, aby wzmocnić pewność siebie i zdobyć szacunek oraz wywrzeć silniejszy wpływ na innych. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak zwiększyć swoją moc, pozostając wiernym sobie”.
MEL ROBBINS, autorka bestsellerów Nawyk przybijania piątki i Reguła 5 sekund
„Jeśli chcesz podnieść jakość swojej komunikacji i pogłębić relacje z ludźmi, van Edwards jest ekspertką, która ci w tym pomoże”.
TOM BILYEU, współzałożyciel Quest Nutrition oraz współzałożyciel i gospodarz programu Impact Theory
„Wspaniałe narzędzie do odszyfrowania subtelnych sygnałów społecznych, które stale ci umykają”.
OLIVIA FOX CABANE, autorka Mitu charyzmy
„Energia van Edwards i jej bezcenne strategie zwiększania siły przekazu sprawią, że staniesz się najlepszą wersją siebie”.
NIR EYAL, autor książek Skuszeni i Nierozpraszalni
„Z niezliczonych rozmów z przedsiębiorcami wynika pewien morał: masz wszystko, czego ci trzeba, aby osiągnąć swoje cele. Potrzebujesz tylko cudownej książki van Edwards – ona pokaże ci, jak to zrobić”.
JOHN LEE DUMAS, gospodarz podcastu Entrepreneurs on Fire i autor poradnika Droga do własnej firmy. 17 kroków do sukcesu i wolności finansowej
„Van Edwards to geniuszka interakcji z ludźmi. Dzięki jej książce staniesz się mistrzem komunikacji”.
JOE GEBBIA, filantrop i współzałożyciel Airbnb
„Nareszcie pojawiła się książka zwracająca uwagę na wiele subtelnych i ważnych sygnałów, które wysyłamy każdego dnia. Van Edwards udziela precyzyjnych wskazówek, jak wykorzystać te potężne komunikaty, niezbędne do zrozumienia innych ludzi”.
XIMENA VENGOECHEA, autorka Listen Like You Mean It
„Aby jak najlepiej wykonywać swoją pracę, musisz umiejętnie komunikować się z ludźmi. Sięgnij po tę praktyczną, wnikliwą książkę i zacznij o niebo lepiej współpracować ze swoim zespołem”.
CHARLIE GILKEY, wielokrotnie nagradzany autor Start Finishing
Vanessa van Edwards jest badaczką, prelegentką i autorką bestsellerowych książek o kompetencjach społecznych oraz inteligencji interpersonalnej. Jej wykład na konferencji TEDxLondon zyskał ogromną popularność, a jej kanał na YouTubie odwiedzają dziesiątki milionów osób. Zapraszano ją między innymi do CNN i CBS, a o prowadzonej przez nią firmie Science of People pisały „Fast Company, Inc.”, „USA Today” i magazyn „Entrepreneur”. Przez ponad dekadę van Edwards prowadziła warsztaty dla takich światowych gigantów jak Amazon, Microsoft, Comcast i Nike. Występowała przed publicznością w ponad stu krajach, w tym podczas The Global Leadership Summit, w ONZ i PepsiCo. Mieszka z mężem i córką w Austin w Teksasie.


Rok wydania2023
Liczba stron380
KategoriaPoradniki
WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8231-326-0
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp.
  Sygnały, które dyskretnie kształtują twój wizerunek     11
  Rozdział 1. Sygnały charyzmy     19
  Rozdział 2. Jak działają sygnały     33
  Część I. Sygnały niewerbalne
  Rozdział 3. Język ciała liderów    47
  Rozdział 4. Efekt wow     87
  Rozdział 5. Jak emanować siłą i pewnością siebie     113
  Rozdział 6. Jak rozpoznać kłamcę… i samemu
  nie dać się złapać     147
  Część II. Sygnały wokalne, werbalne i wizualne
  Sygnały wokalne
  Rozdział 7. Siła twojego głosu     181
  Rozdział 8. Atrakcyjność wokalna     201
  Sygnały werbalne
  Rozdział 9. Jak komunikować się z charyzmą    227
  Sygnały wizualne
  Rozdział 10. Rozpoznawalność wizualna     253
  Zakończenie. Sygnały: najlepsze praktyki     281
  Warsztaty dla firm     293
  Cyfrowe dodatki    295
  Podziękowania     297
  Wykaz źródeł     299
  Indeks
RozwińZwiń