Nowa rzeczywistość. Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracowników

-25%

Nowa rzeczywistość. Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracowników

1 opinia

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

31,50  42,00

Format: pdf

Cena początkowa: 42,00 zł (-25%)

Najniższa cena z 30 dni: 31,50 zł  


31,50

w tym VAT

W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.
Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy.
Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.:


jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości;
jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym;
w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników;
jak kierować „wirtualnymi” zespołami;
jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników.


Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.
Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w różnorodnych aspektach ZZL.
Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych oraz kadrowo-płacowych. Będzie pomocna również studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.


Rok wydania2021
Liczba stron148
KategoriaInne
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-8246-740-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp Joanna Liksza
   Rozdział I Nowa rzeczywistość – geneza i definicja pojęcia Paweł Szczęsny
   Rozdział II Wyzwania HR wobec zachodzących zmian Olga Onufrzak
   Rozdział III Idea i kierunki transformacji Olga Onufrzak
   Rozdział IV Nowe EX: cel, elastyczność, komfort Paweł Szczęsny
   Rozdział V Praca w modelu hybrydowym Małgorzata Wróbel
   Rozdział VI Od stanowisk do ról organizacyjnych Joanna Liksza
   Rozdział VII Lider poziomu 5 Małgorzata Wróbel
   Rozdział VIII Wirtualne zespoły Marta Kacprzyk
   Rozdział IX Pracownik technologiczny Marta Kacprzyk
   Rozdział X Social enterprise – organizacja przyszłości wszyscy
   Zakończenie Joanna Liksza
RozwińZwiń