Magicka - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

8,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 7,12 zł  


8,90

w tym VAT

W poradniku do gry Magicka znajdziecie kompletny opis przejścia gry, porady dotyczące walk z najtrudniejszymi przeciwnikami, korzystania z żywiołów i rzucania zaklęć. Poza tym tekst zawiera lokalizacje wszystkich występujących w grze sekretów.
Magicka - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Zaklęcia (Znajdźki)Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) (Opis przejścia)Rozdział 1 - Pomroczne widmo (2) (Opis przejścia)Rozdział 2 - Atak Goblinów (Opis przejścia)Broń do walki wręcz (Przedmioty)Sekretne lokacje (Znajdźki)Magiczne kostury (Przedmioty)Rozdział 12 - W górach szaleństwa (Opis przejścia)Rozdział 10 - Posępne tango (Opis przejścia)Rozdział 4 - Nowa Nadzieja (Opis przejścia)
Informacja o grze
Humorystyczny hack-and-slash, w którym wcielamy się w rolę młodych adeptów sztuki magicznej i bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi. Walczymy tu przede wszystkim przy użyciu magicznych zaklęć i czarów. Dostęp do nich uzyskujemy nie tylko poprzez naukę, ale i łączenie różnych elementów i przedmiotów pozyskiwanych w miarę eksploracji świata.
Gra Magicka, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: X360, PC, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.


Rok wydania2011
Liczba stron115
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8055-200-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  -Wprowadzenie
-Opis przejścia
-Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1)
-Rozdział 1 - Pomroczne widmo (2)
-Rozdział 2 - Atak Goblinów
-Rozdział 3 - Zemsta Plemion
-Rozdział 4 - Nowa Nadzieja
-Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1)
-Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (2)
-Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1)
-Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (2)
-Rozdział 7 - Powrót do zamku Aldrheim
-Rozdział 8 - Kopalnie (1)
-Rozdział 8 - Kopalnie (2)
-Rozdział 9 - Symfonia zmierzchu
-Rozdział 10 - Posępne tango
-Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (1)
-Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2)
-Rozdział 12 - W górach szaleństwa
-Znajdźki
-Zaklęcia
-Sekretne lokacje
-Martwe łosie
-Przedmioty
-Broń do walki wręcz
-Magiczne kostury
RozwińZwiń