INNE EBOOKI AUTORA
W poradniku do gry Magicka znajdziecie kompletny opis przejścia gry, porady dotyczące walk z najtrudniejszymi przeciwnikami, korzystania z żywiołów i rzucania zaklęć. Poza tym tekst zawiera lokalizacje wszystkich występujących w grze sekretów.
Magicka - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Zaklęcia (Znajdźki)Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) (Opis przejścia)Rozdział 1 - Pomroczne widmo (2) (Opis przejścia)Rozdział 2 - Atak Goblinów (Opis przejścia)Broń do walki wręcz (Przedmioty)Sekretne lokacje (Znajdźki)Magiczne kostury (Przedmioty)Rozdział 12 - W górach szaleństwa (Opis przejścia)Rozdział 10 - Posępne tango (Opis przejścia)Rozdział 4 - Nowa Nadzieja (Opis przejścia)
Informacja o grze
Humorystyczny hack-and-slash, w którym wcielamy się w rolę młodych adeptów sztuki magicznej i bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi. Walczymy tu przede wszystkim przy użyciu magicznych zaklęć i czarów. Dostęp do nich uzyskujemy nie tylko poprzez naukę, ale i łączenie różnych elementów i przedmiotów pozyskiwanych w miarę eksploracji świata.
Gra Magicka, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: X360, PC, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Rok wydania | 2011 |
---|---|
Liczba stron | 115 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | GryOnline |
ISBN-13 | 978-83-8055-200-5 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
-Wprowadzenie -Opis przejścia -Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1) -Rozdział 1 - Pomroczne widmo (2) -Rozdział 2 - Atak Goblinów -Rozdział 3 - Zemsta Plemion -Rozdział 4 - Nowa Nadzieja -Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1) -Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (2) -Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1) -Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (2) -Rozdział 7 - Powrót do zamku Aldrheim -Rozdział 8 - Kopalnie (1) -Rozdział 8 - Kopalnie (2) -Rozdział 9 - Symfonia zmierzchu -Rozdział 10 - Posępne tango -Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (1) -Rozdział 11 - Poszukiwacze zaginionych ruin (2) -Rozdział 12 - W górach szaleństwa -Znajdźki -Zaklęcia -Sekretne lokacje -Martwe łosie -Przedmioty -Broń do walki wręcz -Magiczne kostury | |