Icewind Dale II - poradnik do gry

1 opinia

Autor:

Piotr Deja

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

7,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 7,90 zł  


7,90

w tym VAT

Poradnik do znakomitego hack’n’slasha cRPG Icewind Dale II. W poradniku znajdziecie konkretne fakty dotyczące walki i questów ilustrowane mapami wszystkich lokacji.


Icewind Dale II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Zasady Ogólne
Świątynia Auril - Parter (Rozdział 2)
Świątynia Auril - Podziemie (Rozdział 2)
Spis Questów
Targos (Prolog)
Doki Targos, Jaskinie Targos (Prolog)
Smocze Oko – Poziom I (Rozdział 5)
Rozbity Statek (Rozdział 2)
Wędrująca Wioska, Siedziba Wiedźmy (Rozdział 3)
Andora (Rozdział 2)


Informacja o grze


Kontynuacja Icewind Dale, czyli przebojowego cRPG stworzonego przez Black Isle Studios. Fabułą ponownie przenosi graczy do mroźnych północnych krain świata Forgotten Realms. Tym razem będziemy musieli stawić czoła Goblinoidom, które zjednoczone pod jednym sztandarem postanowiły zagarnąć cywilizowane Ten Towns. Mechanikę zabawy oparto na rozwiązaniach trzeciej edycji systemu Dungeons & Dragons.


Gra Icewind Dale II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.


Rok wydania2002
Liczba stron57
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8050-273-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

-Wprowadzenie
-Zasady Ogólne
-Spis Questów
-Prolog
-Doki Targos, Jaskinie Targos
-Targos
-Palisada
-Rozdział 1
-Bród Shaengarne
-Obóz Toraka, Jaskinie Shaengarne
-Przełęcz Shaengarne, Zapora, Most Shaengarne
-Posterunki
-Jaskinie Hordy – Poziom I
-Jaskinie Hordy – Poziom II
-Forteca, Wnętrze Fortecy
-Rozdział 2
-Rozbity Statek
-Andora
-Świątynia Auril - Parter
-Świątynia Auril - Podziemie
-Rozdział 3
-Wędrująca Wioska, Siedziba Wiedźmy
-Upadły Las
-Mroźne Bagna
-Wejście do Rzecznych Jaskiń, Baza Duergarów, Wyjście z Rzecznych Jaskiń
-Rozdział 4
-Góry Wokół Klasztoru, Klasztor Czarnego Kruka
-Osiem Komnat
-Grobowiec Czarnego Kruka, Jaskinie Podmroku
-Siedziba Driderów
-Siedziba Łupieżców Umysłu, Wyjście z Podmroku
-Rozdział 5
-Kuldahar, Puszcza
-Przełęcz Hrothgara, Cmentarz
-Świątynia Yuan-ti
-Smocze Oko – Poziom I
-Smocze Oko – Poziom II
-Smocze Oko – Poziom III
-Wulkan
-Pola Rzezi, Obóz Saablika Tana
-Rozdział 6
-Odcięta Dłoń – Poziom I
-Odcięta Dłoń – Poziom II
-Odcięta Dłoń – Poziom III
-Odcięta Dłoń – Poziom IV
-Wieża Czarodziejów
-Wieża Kapłanów
-Wieża Wojny
-Wieża Oficerów

RozwińZwiń