Ebooki dostępne w abonamencie oznaczone są ikoną: Możesz również ustawić odpowiedni filtr wybierając "Abonament".
Oprócz standardowych funkcji takich jak: wyszukiwarka, powiększanie czcionki. Posiada również specjalne funkcje: tworzenie konspektu, notatek, zaznaczania fragmentu stron, kopiowanie gotowej bibliografii. Dowiedź się więcej na temat aplikacji myIBUK
Tak, w ramach abonamentu otrzymujesz bezpłatnie możliwość wydruku do 20% treści ebooka. O możliwości wydrukowania ebooków decyduje wydawca. Jeżeli dysponujemy informacją na ten temat wyświetlamy ją w opisie produktu.
Nie, aby korzystać z aplikacji "myIBUK" wystarczy przeglądarka internetowa (np. Chrome lub Safari) oraz dostęp do Internetu.
Na komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach posiadających przeglądarkę internetową oraz dostęp do Internetu. Skorzystaj z dostępu testowego i sprawdź jak czyta się ebooki na Twoim urządzeniu.
Czas realizacji przelewów wynosi na ogół od kilku do kilkunastu minut. W szczególnych wypadkach może to potrwać dłużej, nawet do 48 godzin. W takich przypadkach sugerujemy kontakt z bankiem.
Zamówienia opłacone sms-em są realizowane w ciągu maksymalnie 15 minut. Jeśli po tym czasie nie otrzymasz dostępu do książki, skontaktuj się z operatorem sieci komórkowej. Nie wysyłaj kolejnego sms-a zanim nie otrzymasz potwierdzenia złożenia zamówienia lub odpowiedzi od swojego operatora.
Upewnij się, że masz dostęp do internetu. Sprawdź, czy korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki (Google Chrome). Aby wygodnie korzystać z aplikacji myIBUK zalecane jest łącze o przepustowości min. 512kbps. Jeśli problem pozostaje, wejdź do opcji Twojej przegladarki i usuń zawartość offline oraz wyczyść pamięć podręczna. Szczegóły i dokładna nazwę tych opcji znajdziesz w pomocy Twojej przeglądarki. Pamiętaj aby poźniej uruchomić komputer ponownie. Przyczyną problemu może być także konfiguracja Twojej sieci internetowej. Zapytaj administratora swojej sieci, czy łącze działa poprawnie i umożliwia połączenie z serwisem ibuk.pl (może być wymagane odblokowanie portów 9000-9100). Nasz Dział Techniczny chętnie pomoże Ci pokonać wszelkie przeszkody, skontaktuj się z nami (szczegóły znajdziesz w dziale "Kontakt").
Wejdź do czytnika za pomocą guzika "czytaj w myIBUK" na stronie książki lub "Czytaj" w zakładce "moje konto". Możesz także wejść bezpośrednio do swojej półki na https://reader.ibuk.pl
Sprawdź, czy na pewno logujesz się właściwym loginem ? musi to być ten sam login, na który zostało złożone zamówienie.
Nie, lista dostępnych tytułów nie jest zamknięta i będzie systematycznie rozbudowywana.
Działające połączenie do sieci jest niezbędne przy pierwszym uruchomieniu aplikacji myIBUK. Później, jesli tylko wybierzesz opcję "czytaj offline" dla danej książki, jest możliwe korzystanie z aplikacji bez dostępu do Internetu. Aby wygodnie korzystać z aplikacji myIBUK zalecane jest łącze o przepustowości min. 512kbps.
Najprawdopodobniej przyczyną jest wykorzystanie limitu dostępnych do druku stron. Zawsze warto także sprawdzić, czy poprawnie podłączona jest drukarka. Pamiętaj, że opcja wydruku jest ściśle zależna od długości i formy dostępu. Upewnij się podczas składania zamówienia, że limit wydruku jest dla Ciebie wystarczający. Więcej informacji o wydruku znajdziesz w zakładce "Rodzaje dostępów i formatów książek" w Pomocy.