Dydaktyka i pedagogika kognitywistyczna. Zasady ogólne i implementacje w fizyce

-20%

Dydaktyka i pedagogika kognitywistyczna. Zasady ogólne i implementacje w fizyce

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

41,60  52,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 52,00 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 31,20 zł  


41,60

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Fizyka to dziedzina nauki, bez której współczesny postęp technologiczny praktycznie na dowolnej płaszczyźnie byłby niemożliwy. Potrzeba skutecznej pedagogiki fizyki w dowolnym zakresie, zwłaszcza w ostatnich latach, jest naprawdę ogromna. Wymienić by tu można praktycznie każdą dziedzinę nauki, zaczynając oczywiście od badań podstawowych z zakresu fizyki, biofizyki, fotofizyki, poprzez badania związane z poznaniem przestrzeni kosmicznej przez inżynierię, chemię czy biologię, a kończąc na współczesnej medycynie.


W mojej opinii podręcznik Dydaktyka i pedagogika kognitywistyczna. Zasady ogólne i implementacje w fizyceodpowiada na we współczesne zapotrzebowania rynku z niezwykłą trafnością. Wysoki poziom merytoryczny tej książki, napisanej w bardzo przystępny i nieprawdopodobnie ciekawy sposób, zasługuje na szczególne podkreślenie.


Książkę z powodzeniem można wykorzystać w procesie kształcenia na poziomie podstawowym, szkolnym i akademickim. Wydaje mi się również, że sięgną po nią także przedstawiciele rożnych grup zawodowych.


Fragment recenzji


Co prawda istnieje wiele prac dotyczących pedagogiki kognitywistycznej, jednak niewiele jest pozycji związanych z kognitywistyczną dydaktyką fizyki. Nowością jest przedstawienie zastosowań w nauczaniu na różnym poziomie fizyki i astronomii – wielu metod, środków i strategii dydaktycznych, takich jak: ścieżki, wystawy interaktywne, podręczniki, eksperymenty wspomagane komputerowo, teatr, wykład interaktywny czy też edukacyjne programy i strony internetowe. Praca stanowi nowe, cenne ujęcie problemu zarówno dydaktyki, jak i pedagogiki i odpowiada na aktualne zapotrzebowanie społeczne.


Fragment recenzji


Rok wydania2023
Liczba stron290
KategoriaPedagogika medialna
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN-13978-83-231-5062-6
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje