POLECAMY
Wydawca:
Format:
„Książka jest bardzo interesująca zarówno pod względem poznawczym, jak i aplikacyjnym; przynosi wiele ważnych informacji przydatnych do określenia strategii rozwoju instytucji bankowych i ubezpieczeniowych [...]. Ma charakter interdyscyplinarny, aspekty ekonomiczne splatają się z aspektami marketingowymi [...].Ciekawym elementem jest wplecenie do segmentacji kontekstu behawioralnego (poziom optymizmu głowy gospodarstwa domowego). Ekonomia behawioralna jest wyraźnie obecna w myślowym paradygmacie autorów.
W pełni zgadzam się [...], iż: [...] mimo znacznego rozwoju nauki o rynkowych zachowaniach konsumentów i to zarówno w warstwie teoretyczno-metodycznej, jak i empirycznej mało jest, jak dotychczas w polskiej literaturze opracowań poruszających specyfikę zachowań gospodarstw domowych na rynkach usług finansowych. Ten relatywny niedobór poznawczy w pełni wypełnia niniejsza książka, przy czym nie tylko wypełnia, ale i w sposób istotny wręcz wzbogaca. Bowiem autorzy przedstawiają i opisują postawy i zachowania uczestników rynku usług finansowych w różnych stanach koniunktury gospodarczej, a więc w fazie wzrostowej gospodarki i w fazie spadkowej. To dynamiczne ujęcie badanej problematyki czyni recenzowaną pracę wyjątkowo wartościową, a wręcz na polskim rynku piśmienniczym - pionierską.
Książka „Zachowania gospodarstw domowych na rynku usług finansowych w warunkach zmiennej koniunktury" jest atrakcyjną pozycją wydawniczą i adresowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków życia gospodarczego, a zwłaszcza menedżerów sektora finansowego."
Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski
Rok wydania | 2014 |
---|---|
Liczba stron | 298 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | CeDeWu |
ISBN-13 | 978-83-7941-587-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wstęp 7 | |