Senior pracuje z Windows 10 to pierwsza z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część pierwsza skupia się wokół obsługi systemu Windows 10 zainstalowanym na komputerze stacjonarnym lub przenośnym, a z myślą o... więcej >
PRACOWNIA URZĄDZEŃ TECHNIKI KOMPUTEROWEJ DLA UCZNIÓW I STUDENTÓW – CZĘŚĆ 1 to zbiór przykładów i zadań opracowany pod kątem praktycznych zagadnień laboratoryjnych. Znajdziemy tu symulacje obwodów pomagających zrozumieć świat... więcej >
Książka „Bezpieczny senior w Internecie” to poradnik, dedykowany nie tylko osobom starszym, ale również wszystkim czytelnikom bez względu na stopień zaawansowania informatycznego. Jest to kolejna pozycja po poprzednich tytułach naszego... więcej >
Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzie gry komputerowej Mistaker. W treści... więcej >
Książka „Podstawy sieci dla technika i studenta - Część 1” to kompletny zasób wiedzy w ujęciu teoretycznym jak i praktycznym, poświęcony sieciom komputerowym. Autor przystępnym językiem oprócz zarysu historycznego przedstawił media... więcej >
Książka „Laptop również dla seniora” dedykowana jest wszystkim chcącym w pełni poznać i wykorzystać możliwości współczesnych komputerów, przede wszystkim przenośnych zwanych Laptopami, ale i tych stacjonarnych. Adresowana jest... więcej >
Książka „Internet również dla seniora” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym w pełni poznać i wykorzystać możliwości współczesnego Internetu. Jest kontynuacją książki „Smartfon również dla seniora”.Komputery już od dawna... więcej >
ROZWIĄZANIA ZADAŃ Z SIECI KOMPUTEROWYCH jest uzupełnieniem książki pt. ZBIÓR ZADAŃ Z SIECI KOMPUTEROWYCH. Stanowi ona kompletny zestaw rozwiązań zagadnień problemowych przedstawionych w powiązanej pozycji. Wśród rozwiązań możemy... więcej >
ZBIÓR ZADAŃ Z SIECI KOMPUTEROWYCH, to bogaty zasób zadań oraz ćwiczeń laboratoryjnych. Dzięki niemu można samodzielnie lub pod kontrolą nauczyciela/wykładowcy, wykonać i zasymulować wiele zagadnień sieciowych na podstawie gotowych... więcej >
„Prawdziwa historia Internetu na świecie” to już czwarte wydanie obszernego źródła wiedzy o Internecie i jego ewolucji na całym świecie. To jedyny i zarazem unikatowy zbiór najważniejszych wydarzeń oraz postaci, które miały wpływ na... więcej >
„Prawdziwa historia Internetu w Polsce” to rozszerzenie popularnej książki naszego wydawnictwa o tej samej nazwie, lecz opisującej wydarzenia związane z rozwojem Internetu na całym świecie. Jest unikatową, obszerną na skalę kraju... więcej >
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie... więcej >