Psychologia-Etologia-Genetyka nr 23/2011

Psychologia-Etologia-Genetyka nr 23/2011

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 21,00 zł  


21,00

w tym VAT

Psychologia-Etologia-Genetyka jest serią wydawniczą z pogranicza psychologii i biologii. Adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych następującymi obszarami badawczymi: mechanizmy zachowania, rozwój osobniczy i ewolucyjny zachowania, różnice indywidualne, rola czynników genetycznych i środowiskowych w kształtowaniu zachowania, porównawcza analiza zachowania się różnych gatunków zwierząt (w tym człowieka), zastosowania psychologii, etologii i genetyki zachowania. Publikowane są wyniki badań, osiągnięcia teoretyczne oraz propozycje zastosowań w działalności praktycznej. Seria wydawana jest wraz z Interdyscyplinarnym Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego.


Rok wydania2011
Liczba stron93
KategoriaGenetyka
WydawcaInterdyscyplinarne Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego i Wydawnictwo Naukowe Scholar
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści [Contents]:
  
  Kamil Imbir, Maria Jarymowicz: Wzbudzanie emocji o genezie automatycznej bądź refleksyjnej a przejawy efektywności kontroli uwagi w Teście Antysakkad [Automatic vs. reflective emotions as moderators of cognitive control in the Antisaccade Task], s. 9–28;
  
  Kamila Dobrenko, Maria Jarymowicz: Rozpoznawanie eksponowanych podprogowo słów o negatywnych bądź pozytywnych konotacjach [Recognition of suboptimally exposed words with negative vs. positive connotation], s. 29–45;
  
  Marcin Rzeszutek: Osobowościowe i społeczne uwarunkowania objawów traumy u kobiet i mężczyzn zakażonych wirusem HIV [Personality and social conditions of trauma symptoms in HIV -infected women and men], s. 45–62;
  
  Barbara Gawda, Ewa Małgorzata Szepietowska: Fluencja słowna i jej uwarunkowania [Verbal fluency and its determinants], s. 63–90.
RozwińZwiń