Sektor spożywczy – od kompetencji pracowników do jakości żywności

1 opinia

Format:

ibuk

Publikacja porusza zagadnienia związane z problematyką kompetencji pracowników w sektorze spożywczym w kontekście zmieniających się potrzeb i preferencji konsumentów, uwarunkowań społeczno-gospodarczych oraz jakości żywności. Stanowi cenne źródło informacji dla przedstawicieli przedsiębiorstw branży żywnościowej oraz badaczy rynku żywności. Uwzględniono w niej wpływ pandemii COVID-19 na branże przetwórstwa żywności. Autorki omówiły również kwestię transformacji sektora żywności w kontekście rewolucji przemysłowych 4.0 i 5.0, które wymuszają na przedsiębiorstwach zatrudnianie specjalistów m.in. z zakresu komunikacji cyfrowej z zastosowaniem najnowszych narzędzi i marketingu społecznościowego. Nie zabrakło również informacji o najnowszych trendach obejmujących cały sektor spożywczy oraz czynnikach wpływających na te zmiany, w tym trendach technologicznych i biznesowych. Dodatkowo omówiono zagadnienia dotyczące szans i zagrożeń dla sektora spożywczego oraz kierunki rozwoju sektora żywności wysokiej jakości i wynikające stąd zapotrzebowanie na zmieniające się kwalifikacje i kompetencje pracowników – poruszono kwestie niedopasowania kompetencyjnego. Bogata bibliografia umieszczona po każdym rozdziale ułatwia zapoznanie się z poruszanymi w publikacji zagadnieniami.


Rok wydania2022
Liczba stron120
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaSzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego SGGW w Warszawie
ISBN-13978-83-8237-125-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje