Młodzież, dorośli i seniorzy w procesie całożyciowego uczenia się. Tradycja i współczesność

-20%

Młodzież, dorośli i seniorzy w procesie całożyciowego uczenia się. Tradycja i współczesność

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

10,92  13,65

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 13,65 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 10,92 zł  


10,92

w tym VAT

Niniejsza publikacja składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy z nich prezentuje ewolucję idei całożyciowego uczenia się na przestrzeni dziejów, począwszy od starożytności aż po XX wiek. W kolejnym rozdziale przestawiono krótką charakterystykę Pokolenia Z (2.0 generation) oraz powiązanych z młodzieżą nowych trendów w edukacji, które pojawiły się w całożyciowym uczeniu się po wynalezieniu Internetu. W rozdziale trzecim zobrazowano wymiary, strategie i uwarunkowania edukacji dorosłych i kształcenia ustawicznego. W tej części pracy przedstawiono również główne założenia dotyczące obszarów, zadań i funkcji całożyciowej edukacji dorosłych. Ostatni rozdział ukazuje ludzi starzejących się i starych w procesie uczenia się z życia i całożyciowej autokreacji, traktowanej jako proces wewnętrzny, zdolność człowieka do kierowania własnym rozwojem i dochodzenia do zmiany na drodze stawania się gotowym do pełnienia różnorakich ról.


Rok wydania2019
Liczba stron192
KategoriaEdukacja
WydawcaUniwersytet Jana Kochanowskiego
ISBN-13978-83-7133-767-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje