POLECAMY
-32%
Wydawca:
Format:
Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.
W książce szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
- istotę i cechy private banking i personal banking
- genezę i obecną sytuację private banking w Polsce i na świecie
- segmentację zamożnych klientów indywidualnych i wynikające z niej implikacje marketingowe
- źródła i sposoby pozyskiwania klientów private banking
- kwestie komunikacji marketingowej w obszarze private banking
- istotę i znaczenie jakości w usługach private banking, w tym jej rolę w kształtowaniu lojalności klientów
- koncepcje zarządzania jakością w usługach bankowych
- metody i techniki przydatne w badaniu jakości usług bankowych
- ocenę jakości usług private banking świadczonych obecnie przez banki w Polsce ? z perspektywy klientów a także ich doradców
- koncepcję doskonalenia jakości usług private banking świadczonych przez banki zamożnym klientom w Polsce.
Rok wydania | 2010 |
---|---|
Liczba stron | 263 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | CeDeWu |
ISBN-13 | 978-83-7941-470-3 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
| |
Wprowadzenie 5 | |
| |
Rozdział 1 | |
Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych jako obszar działalności banków 7 | |
1.1. Istota i cechy private banking i personal banking 7 | |
1.2. Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych - geneza i obecna sytuacja na świecie 24 | |
1.3. Private banking i personal banking w Polsce 35 | |
1.4. Rodzaje i specyfika usług bankowych oferowanych zamożnym klientom indywidualnym w Polsce i na świecie 44 | |
1.5. Segmentacja zamożnych klientów indywidualnych jako podstawa kształtowania oferty bankowej 51 | |
1.6. Rola marketingu w pozyskiwaniu klientów private banking 59 | |
1.7. Komunikacja marketingowa w obszarze private banking 65 | |
| |
Rozdział 2 | |
Kształtowanie jakości usług jako istotny element marketingu bankowego 71 | |
2.1. Jakość w ujęciu marketingowym 71 | |
2.2. Jakość w usługach i jej znaczenie dla banku 83 | |
2.3. Jakość usług a satysfakcja i lojalność klientów banku 115 | |
2.4. Zarządzanie jakością w banku - charakterystyka wybranych koncepcji 135 | |
| |
Rozdział 3 | |
Jakość private banking w opiniach zamożnych klientów indywidualnych i ich doradców (wyniki badań bezpośrednich) 169 | |
3.1. Metody i techniki badania jakości usług 169 | |
3.2. Opis procedury badawczej 184 | |
3.3. Ocena jakości usług private banking w opiniach zamożnych klientów indywidualnych - wyniki badań 192 | |
3.4. Ocena jakości usług private banking - opinie osobistych doradców klientów - wyniki badań 218 | |
3.5. Koncepcja doskonalenia jakości usług bankowych oferowanych zamożnym klientom indywidualnym w Polsce - rekomendacje 226 | |
| |
Zakończenie 241 | |
Bibliografia 245 | |
Załączniki 257 | |
| |