Kreatywność w praktyce biznesowej

1 opinia

Format:

ibuk

Kreatywność, leżąca podstaw innowacyjności, stała się istotną determinantą sukcesu współczesnych organizacji. Druga Ogólnopolska Konferencja Naukowa „CREATIVE VIBES Kreatywnością rozwijamy biznes” była okazją do dzielenia się przykładami efektywnego wykorzystania kreatywności w doskonaleniu różnorodnych przedsięwzięć biznesowych. Monografia składa się z kilkunastu opracowań, które mogą zainspirować Czytelników do podejmowania oryginalnych i skutecznych działań w praktyce.


Rok wydania2017
Liczba stron164
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8088-614-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Jolanta Bieńkowska – Wstęp    7
  
  Maciej Mazerant – Kreatywność jest ważna, ale… jest coś ważniejszego (przedmowa)    9
  
  Ewa Jerzyk – Wymiary kreatywności w obszarze marketingu    15
  Dimensions of creativity in marketing    25
  
  Sławomir Kotylak – Analiza uwarunkowań rozwoju sektora przemysłów kreatywnych w Polsce    27
  Analysis of the determinants of development of the creative industries sector in Poland    44
  
  Olga Samuel-Idzikowska – Kreatywność jako kompetencja zawodowa    45
  Creativity as a professional competence     58
  
  Katarzyna Hronowska – Wykorzystanie kreatywności w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji    61
  The use of creativity in solving problems of modern organizations    72
  
  Joanna Chlebiej – Cechy pracy kierowników a skłonność do wdrażania innowacji    73
  The characteristics of the work of managers and the inclination to implement innovation     86
  
  Beata Jurasz, Jakub Muracki – Burza mózgów w biznesie     87
  Brainstorming in business    96
  
  Monika Kaźmierczak – Innowacje w procesie adaptacji pracowniczej    97
  Innovations in the process of employee adaptation    112
  
  Paulina Kucińska – Innowacyjne metody kreowania wizerunku pracodawcy    113
  Innovative methods of employer branding    121
  
  Aleksandra Mateńko – Znaczenie innowacyjnych metod szkolenia pracowników we współczesnych organizacjach    123
  The importance of innovative training methods for employees in modern organizations    136
  
  Katarzyna Sowa – „Młodzi w Łodzi” – przepis na nieschematyczną kreację ścieżki zawodowej    137
  „Młodzi w Łodzi” – a recipe for non-schematic creation of the professional path    162
RozwińZwiń