MNEMObiznes

Jak pamięć wpływa na zysk firmy?

1 opinia

Wydawca:

Złote Myśli

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 3,98 zł  


3,98

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie.


W odróżnieniu od innych książek, temat „pamięci” nie jest związany z „uczeniem się” w rozumieniu szkolnym czy akademickim, ale w całości dotyczy sfery biznesowej. W odróżnieniu z kolei od książek o sprzedaży, nie jest tylko małym fragmentem dotyczącym „pamięci” i włączonym do większej całości (jak to zwykle bywa), lecz stanowi punkt centralny rozważań.


Główny temat, na zasadzie logicznych powiązań, pogłębiają zagadnienia dotyczące takich kwestii jak psychologia sprzedaży, neuromarketing, psychologia percepcji i reklamy.


"MNEMObiznes" to wiedza o mechanizmach działania pamięci pod kątem wykorzystania jej w marketingu, reklamie i sprzedaży.


Jak skorzystać z możliwości wpływania poprzez pamięć i mnemotechniki na zysk w biznesie, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, nawet jednoosobową firmę, czy zarządzasz dużym przedsiębiorstwem? Odpowiedź możesz znaleźć w tej publikacji.


Rok wydania2012
Liczba stron176
KategoriaInne
WydawcaZłote Myśli
ISBN-13978-83-7701-602-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje