Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

1 opinia

Wydawca:

Poltext

Format:

epub, mobi, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

27,92  34,90

Format: epub, mobi, pdf

Cena początkowa: 34,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 27,92 zł  


27,92

w tym VAT

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi.


Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności.


Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.


Rok wydania2015
Liczba stron172
KategoriaInne
WydawcaPoltext
ISBN-13978-83-7561-505-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  Rozdział 1. Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw
  1.1. Media społecznościowe na mapie Web 2.0
  1.2. Cechy charakterystyczne mediów społecznościowych
  1.3. Przemiany społeczne i profil użytkowników
  1.4. Technologie sieciowe wyzwaniem dla przedsiębiorstw
  Rozdział 2. Znaczenie Web 2.0 w przedsiębiorstwie
  2.1. Przemiany technologiczno-społeczne motorem zmian organizacyjnych
  2.2. Potencjał mediów społecznościowych dla poszczególnych obszarów funkcjonalnych
  2.3. Obszary wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie
  2.4. Przykłady stosowania mediów społecznościowych w różnych obszarach biznesowych
  2.4.1. Szukanie informacji, monitoring
  2.4.2. Wsparcie klienta
  2.4.3. Komunikacja
  2.4.4. Współpraca z interesariuszami
  ROZDZIAŁ 3. Media społecznościowe motorem rozwoju nowych modeli biznesowych
  3.1. Przedstawienie i porównanie różnych modeli biznesowych
  3.2. Współtworzenie
  3.3. Współtworzenie a crowdsourcing
  3.4. Crowdsourcing w praktyce
  3.5. Zasady skutecznego stosowania współtworzenia i crowdsourcingu
  3.6. Szanse i zagrożenia związane z czerpaniem „mądrości tłumu”
  ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
  4.1. Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysem
  4.2. Profile jednostek zainteresowanych kryzysem i społeczności kryzysowe
  4.3. Reguły zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych
  4.3.1. Stworzenie planu komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych
  4.3.2. Szybka reakcja
  4.3.3. Troska o ludzi
  4.3.4. Komunikacja proaktywna, dialog
  4.3.5. Uczciwość, autentyczność, transparentność
  4.3.6. Wyrażenie żalu i przyznanie się do błędu
  
  4.3.7. Pokazywanie „ludzkiego oblicza”
  4.3.8. Traktowanie odbiorców jak przyjaciół
  4.3.9. Otwartość wobec mediów i internautów
  4.3.10. Spójność wypowiedzi
  4.3.11. Otoczenie się sojusznikami i liderami opinii
  4.3.12. Inspirowanie
  4.4. Dobre przykłady zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych
  4.4.1. Dell
  4.4.2. Toyota
  4.4.3. Heyah
  4.5. Antyprzykłady reakcji firm na wydarzenia w rzeczywistości cyfrowej
  4.5.1. Clean Clothes Campaign? i H&M
  4.5.2. Asiana Airlines lot 214
  4.5.3. Adidas
  4.5.4. Uważam Rze
  4.5.5. Heinz
  4.5.6. Shell
  4.5.7. NC+
  4.5.8. Katastrofa Rana Plaza
  4.6. Dobre praktyki i powszechne błędy w zarządzaniu komunikacją kryzysową z wykorzystaniem mediów społecznościowych
  Zakończenie
  
  
RozwińZwiń