Najczęściej zadawane pytania

  1. Jak wyszukać ebooki dostępne w abonamencie?

    Ebooki dostępne w abonamencie oznaczone są ikoną: Możesz również ustawić odpowiedni filtr wybierając "Abonament".

  2. Jakie funkcje posiada aplikacja myIBUK?

    Oprócz standardowych funkcji takich jak: wyszukiwarka, powiększanie czcionki. Posiada również specjalne funkcje: tworzenie konspektu, notatek, zaznaczania fragmentu stron, kopiowanie gotowej bibliografii. Dowiedź się więcej na temat aplikacji myIBUK

  3. Czy mogę drukować wypożyczone książki?

    Tak, w ramach abonamentu otrzymujesz bezpłatnie możliwość wydruku do 20% treści ebooka. O możliwości wydrukowania ebooków decyduje wydawca. Jeżeli dysponujemy informacją na ten temat wyświetlamy ją w opisie produktu.

  4. Czy muszę instalować aplikację?

    Nie, aby korzystać z aplikacji "myIBUK" wystarczy przeglądarka internetowa (np. Chrome lub Safari) oraz dostęp do Internetu.

  5. Na jakich urządzeniach mogę czytać ebooki w abonamencie?

    Na komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach posiadających przeglądarkę internetową oraz dostęp do Internetu. Skorzystaj z dostępu testowego i sprawdź jak czyta się ebooki na Twoim urządzeniu.

  6. Zapłaciła(e)m za zamówienie przelewem, kiedy otrzymam dostęp do książki?

    Czas realizacji przelewów wynosi na ogół od kilku do kilkunastu minut. W szczególnych wypadkach może to potrwać dłużej, nawet do 48 godzin. W takich przypadkach sugerujemy kontakt z bankiem.

  7. Wysłała(e)m SMS, kiedy otrzymam dostęp do książki?

    Zamówienia opłacone sms-em są realizowane w ciągu maksymalnie 15 minut. Jeśli po tym czasie nie otrzymasz dostępu do książki, skontaktuj się z operatorem sieci komórkowej. Nie wysyłaj kolejnego sms-a zanim nie otrzymasz potwierdzenia złożenia zamówienia lub odpowiedzi od swojego operatora.

  8. Nie mogę otworzyć książki (książka nie ładuje się).

    Upewnij się, że masz dostęp do internetu. Sprawdź, czy korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki (Google Chrome). Aby wygodnie korzystać z aplikacji myIBUK zalecane jest łącze o przepustowości min. 512kbps. Jeśli problem pozostaje, wejdź do opcji Twojej przegladarki i usuń zawartość offline oraz wyczyść pamięć podręczna. Szczegóły i dokładna nazwę tych opcji znajdziesz w pomocy Twojej przeglądarki. Pamiętaj aby poźniej uruchomić komputer ponownie. Przyczyną problemu może być także konfiguracja Twojej sieci internetowej. Zapytaj administratora swojej sieci, czy łącze działa poprawnie i umożliwia połączenie z serwisem ibuk.pl (może być wymagane odblokowanie portów 9000-9100). Nasz Dział Techniczny chętnie pomoże Ci pokonać wszelkie przeszkody, skontaktuj się z nami (szczegóły znajdziesz w dziale "Kontakt").

  9. Zakupiła(e)m dostęp, co dalej?

    Wejdź do czytnika za pomocą guzika "czytaj w myIBUK" na stronie książki lub "Czytaj" w zakładce "moje konto". Możesz także wejść bezpośrednio do swojej półki na https://reader.ibuk.pl

  10. Po zalogowaniu się nie widzę zakupionych książek.

    Sprawdź, czy na pewno logujesz się właściwym loginem ? musi to być ten sam login, na który zostało złożone zamówienie.

  11. Czy lista tytułów jest zamknięta? Czy będą pojawiać się nowe pozycje?

    Nie, lista dostępnych tytułów nie jest zamknięta i będzie systematycznie rozbudowywana.

  12. Czy do korzystania z ibuka potrzebuję połączenia z Internetem?

    Działające połączenie do sieci jest niezbędne przy pierwszym uruchomieniu aplikacji myIBUK. Później, jesli tylko wybierzesz opcję "czytaj offline" dla danej książki, jest możliwe korzystanie z aplikacji bez dostępu do Internetu. Aby wygodnie korzystać z aplikacji myIBUK zalecane jest łącze o przepustowości min. 512kbps.

  13. Dlaczego nie mogę wydrukować dokumentu?

    Najprawdopodobniej przyczyną jest wykorzystanie limitu dostępnych do druku stron. Zawsze warto także sprawdzić, czy poprawnie podłączona jest drukarka. Pamiętaj, że opcja wydruku jest ściśle zależna od długości i formy dostępu. Upewnij się podczas składania zamówienia, że limit wydruku jest dla Ciebie wystarczający. Więcej informacji o wydruku znajdziesz w zakładce "Rodzaje dostępów i formatów książek" w Pomocy.