Markowe produkty turystyczne

-32%

Markowe produkty turystyczne

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

30,53  44,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 44,90 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 30,53 zł  


30,53

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:
• istotę i cechy produktu turystycznego,
• korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
• cykl życia produktu turystycznego,
• turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
• koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
• proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.


Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.


Rok wydania2013
Liczba stron212
KategoriaTurystyka
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2129-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  Rozdział 1. Produkt turystyczny
  1.1. Istota i cechy produktu turystycznego
  1.2. Rodzaje produktów turystycznych
  1.3. Dobra i usługi jako główne składniki produktu turystycznego
  1.4. Cykl życia produktu turystycznego
  
  Rozdział 2. Znaczenie marki w kształtowaniu produktów turystycznych
  2.1. Istota i cechy markowych produktów turystycznych
  2.2. Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych
  2.3. Turystyczny łańcuch wartości produktów markowych
  2.4. Kreowanie marki produktu turystycznego na obszarach przyrodniczo cennych
  
  Rozdział 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania wybranych polskich markowych
  produktów turystycznych
  3.1. Koncepcje kształtowania produktów turystycznych i zarządzania nimi
  3.2. Polskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych
  3.3. Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
  3.4. Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
  3.5. Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych
  
  Rozdział 4. Proces kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych
  na obszarach przyrodniczo cennych
  4.1. Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych
  4.2. Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych
  4.3. Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
  4.4. Kierunki tworzenia oraz kreowania markowych produktów turystycznych i zarządzania nimi
  
  Zakończenie
  Bibliografia
RozwińZwiń